torsdag 25. februar 2010

De første medlemmene ;o)


Den første mailen tikket inn ganske så raskt etter at jeg foretok en liten bloggrunde og kommenterte alle de nydelige arbeidene som dere lager.

Mailen kom fra Vibeke med sin nydelige blogg
Artig valg av navn på blogg forresten ;o)

For et flott tiltak:)
Jeg vil gjerne være med:)
Mvh
Vibeke
 
Må bare vise fram et nydelig kort hun har laget


Dette kortet har jeg virkelig sansen for.

Vibeke har en nydelig stil, så jeg viser et annet kort også -
i den andre delen av fargeskalaen


En blogg vel verdt mange besøk!

Og så til min egen nystarta blogg,
som er så nystarta at jeg velger å bare vise adressen  ;o)

Ta gjerne en titt inn dit også. 


Som ny i scrappeblogglandia følte jeg meg litt lost
hvor var den samlesiden jeg trengte for å finne dere alle?
Og hvor var den siden med alle triks, tips og råd?

Den samlesiden håper jeg er på tampen nå,
med god hjelp fra deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar