mandag 1. mars 2010

Nye medlemmer

Det tikker inn hyggelige mailer, her er de siste nye medlemmene våres ;o)

Gry-Heidi, (som forresten er fra samme sted som meg) sendte disse ordene;

Hei på dere!

Jeg fant bloggen deres via en annen blogg, og kunne ikke la være å ta en titt :)

Gry-Heidi heter jeg, bloggen min ble født for halvannet år siden, men papir og stempler har jeg vært hektet på noen år nå.
Jeg lager kort og atc´er, er veldig svak for bretteteknikker i alle former, og vintage og søte stempler klarer jeg meg ikke uten :)

Har også prøvd meg på noen få LO´er.

Det hadde vært veldig artig og fått være medlem hos dere.

Ønsker dere lykke til med et supert initiativ !

Klem
Gry-Heidi


Titt inn til Gry-Heidi og bli inspirert av lekre arbeider.

En annen hyggelig mail kommer fra Kari med bloggen Karis Krok


Hei!
 
Jeg blir gjerne med i "Norske scrappere" hvis bloggen min blir "godtatt" :-)

Bloggen min heter Karis krok, og blir hovedsaklig brukt til å vise fram kortene jeg lager.

Mvh Kari
 
Selvfølgelig er bloggen din godkjent - den er kjempenydelig. Herlige vintagekort  ;o)

Heidi, siste jente ut ikveld, skriver dette i sin mail til meg;

Hei!

Kom over bloggen "Norske scrappere", for et flott initiativ!

Jeg er både kortlager og scrapper og jobber også med andre prosjekter innenfor papirhobby, samt at jeg holder kurs for både nybegynnere og de som har scrappet en stund.

Bloggen min er: Filharmonicas kreative verden

Gleder meg til å følge bloggen videre!

Hilsen Heidi/Filharmonica


 
Flotte arbeider - ta en titt inn til Heidi. Kanskje du har lyst til å bli med på kurs hos henne?   ;o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tusen takk for hyggelige ord, det gir meg videre giv til å fortsette det jeg har begynt.
Gøy at så mange syns det er et behov for en slik samleside.

Klem Jeanette

1 kommentar:

  1. Så koselig at det er en sambygding her da :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett