torsdag 18. mars 2010

Nye medlemmer

Hei hei

Jeg må bare beklage at det tar litt tid med innlegg for tiden.

Jeg er midt i flytting og tiden strekker ikke helt til for alt det andre jeg sku ha gjort.

Men her er våre nye medlemmer ;o)

Marielle med bloggen Marielles papirverden er er en superskjønn side du bør titte inn til,
her er det masser av inspirasjon å hente.

Ta en titt på dette;


Nydelige ikke sant?!

Jeg kan også nevne at Marielle har en blogcandy pågående på siden sin - bli med da vel.

Hege skriver dette til oss;

Hei

Jeg scrapper, lager kort og har egen blogg.
Jeg vil veldig gjerne være medlem hos dere:=)

Kjempeflott med en blogg der alle scrappebloggene kan bli samlet.
Vil nok stikke innom her jevnlig, så det skal bli spennende å se fremover:)

Håper dere syns min blogg er spennende nok til å få være med.

Med vennlig hilsen HegeHB


Å jada, denne bloggen er med hos oss  ;o)

Ta en titt til flotte kreasjoner HegeHB`s skravle og scrappeblogg

Neste jente som vil være medlem hos oss er Agnete som skrev en hyggelig mail til oss;

Hei.
Jeg heter Agnete, og det er jeg som driver bloggen "Fruens Hobbysysler

Bloggen min handler i hovedsak, og nesten bare, om scrapping. Alt jeg gjør innen scrapping, både kort og andre prosjekter, dokumenterer jeg i bloggen min.
Jeg har drevet med scrapping i noen år, men det var først rundt juletider at jeg fant ut at jeg hadde lyst til å delta på utfordringer, og også bruke bloggingen til å vise frem det jeg lager.

Jeg har til og med min egen sponsor, http://www.amelinescrapping.no/, som har vært så snille at de har lyst til å bidra til mine prosjekter.
Dette er noe jeg setter veldig stor pris på.

Dere er hjertelig velkomne til å ta en titt på bloggen min, og jeg håper at dere har lyst til å gi meg medlemskap hos dere.

Jeg liker veldig godt kreativiteten som oppstår ved slike medlemssider, da mange kreative mennesker samles for å oppmuntre hverandre. Det pleier å være veldig positivt.
Dessuten er det på høy tid at scrappere får sin egen side. :)

Dere er også velkomne til å bruke tekst og bilder fra mine sider. Det ser jeg bare på som veldig positivt.

Ha en fortsatt fin dag.

Agnete! :)

Tusen takk Agnete for oppmuntrende og fine ord, det er sånne mailer som gir meg givet til å fortsette det jeg har startet (noe som jeg håper og tror kan "ta litt av" siden vi er mange  ;o)    )

Besøk Agnete for masse inspirasjon Fruens hobbysysler


Fra Angella kommer denne søte mailen;

Så utrolig morsomt at det finnes en blogg som denne. Jeg vil gjerne ta del i fellesskapet.

Min blogg handler stort sett om kortlaging og om småting som skjer i mitt daglige liv. Jeg er mest glad i å lage bursdagskort med søte motiv... Dette for å glede andre og spesielt mine egne barn som stolt gir bort et kort som mammaen deres har laget...og som de av og til får lov til å hjelpe til med. Jeg har stort sett bare brukt distress refill ink for å fargelegge, men nå prøver jeg meg med tusjer... Tja, jeg vet ikke helt hva jeg syns er best, og det er like greit.

Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å være designer for Kreativ Hobby... Jeg trenger å bli utfordret og det får jeg ved at andre utfordrer meg til å lage litt annerledes kort enn det jeg alltid ender opp med...

Ellers er jeg en aktiv dame på 36 år som er bosatt på Fagerstrand på Nesodden. Elsker familien min, idrettsmiljøet og ikke minst hobbyrommet mitt:)

Mvh
Angella

Besøk Angellas Hobbyside og se flotte kort ,o)


Hilde har en nystarta blogg, men det hun viser fram er skikkelig skjønt.

Ta en titt inn til Hilde's Hobby Blog og avgjør selv ;o)


Kristine med bloggen *Kristine ~Lost in Creativity har sendt oss denne mailen;

Så supert at noen vil samle alle scrappeblogger på ett sted. Jeg vil gjerne være med her, hvis dere ønsker det. Her er litt info om meg og min hobby.

Jeg heter da Kristine og har drevet med kortlaging siden 2005. Det som begynte som en liten hobby med et par stempler, har i dag utviklet seg til å bli en livsstil og jeg har for første gang designet mine egne mønsterpapirer også.

Jeg har alltid funnet masse inspirasjon på nettet og begynte å blogge i 2007.

Jeg har nok ingen bestemt stil. Jeg liker alt fra Clean & Simple til Shabby Chic, men må nok innrømme at jeg liker vedig godt å bruke gamle boksider, vintageinspirerte tags og stempler på kortene mine. Og så liker jeg å lage andre ting enn kort også, gjerne bokser, fuglehus etc.

I vår lanserte jeg min første mønsterpapir-kolleksjon(laget for Inkido). Det var kjempegøy og det kommer nok til å bli flere kolleksjoner fra meg i fremtiden.

Før har jeg blant annet designet kort for Papirgleder, The Greeting Farm, Shimmerz Paints, Friday Sketchers m.m. Nå designer jeg for Inkido og utfordringsbloggen Sukkersøtt.

Bloggen min heter Lost In Creativity.

Foto er min andre store hobby, så på bloggen min vil man også se en del bilder jeg har tatt og også en del tips om Photoshop-redigering.

Store klemmer fra Kristine :)



Så spennende å få muligheten til å designe sine egne papirer, nyyydelige er de også.
Tror jaggu jeg har noen av de papirene liggende også...

Artig.

Kari er siste jente ut idag;

Hei!

Jeg heter Kari og fant siden via en venninne og vil være med på moroa.

jeg startet med scrapbooking for ca 4 år siden,men fant etterhvert ut at kortlaging var tingen.Jeg startet å blogge i fjor vår.
Det er fint å ha et sted hvor jeg kan finne andre norske kortlagere :o)

Vennlig hilsen Kari

Se hennes nydelige kreasjoner her



Igjen må jeg få beklage at det vil ta litt tid før jeg får ut "nye medlemmer" og det andre dere sender inn for at jeg skal legge ut.
Men det kommer så fort jeg finner noen minutter innimellom til å lage innleggene  ;o)

Fortsett å send inn til oss, uten dere eksisterer ikke siden.

Oppfordrer enda en gang jeg - fortell andre om oss slik at de finner oss.

Ha en kreativ dag videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar