søndag 21. mars 2010

Nye medlemmer

Igjen minner jeg om konkurransen vår
vi har plass til mange flere deltagere.

Jeg setter fristen for å sende inn ila kvelden
og håper å motta flere bidrag.

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.


Da har vi fått med oss flere blogger som ønsker å være medlem her  ;o)

Anja har sendt oss denne koselige mailen;

Heisann :)

Så flott blogg dere har laget - jeg surfer titt og ofte og dette er en blogg jeg vil benytte meg mye av :)

Min blogg heter Anja's Kortkreasjoner, den handler om alt jeg lager og selger, samt alle kursene jeg holder.
Jeg presenterer og en del nyheter og tilbud fra Papirplaneten (da jeg jobbe der)

Ellers har jeg startet en presentasjon om bruk av Promarkers tusjene - noe jeg erfarer er at mange sliter på dette området, så vil jeg gledelig dele mine erfaringer :)

Setter stor pris på om jeg får plass hos dere

Mvh Anja

Ta en titt inn til en nydelig blogg med masser av inspirasjon;


Jeg har fått lov av Anja å legge promarkers veiledninga ut på våres sider, så de kommer etterhvert. (Tusen takk, den veiledninga kommer iallfall jeg til å få veldig god bruk for)

Maria Therese har bloggen Me myself and Scrapping og sendte oss disse ord;

Heisan
blogen min vil gjerne vere medlemm hos dere, jeg scrapper og lager kort
( i det siste har det nok mest gått i å lage kort men det går jo i bølge hva som opptar meg mest fortiden)

Kom å besøk meg da vel :)

Klem fra Maria Therese


En blogg full av herlig inspirasjon. Vel verdt et besøk  ;o)

Gry-Beate er siste jente ut ikveld og hun skriver om seg selv;

Jeg elsker å lage kort. Mine kort har som regel et malt motiv, helst Magnolia!
Kjempe flott at jeg får være med!!

;0)Gry-Beate



Lekre kort med herlige motiver og detaljer.

Du finner bloggen til Gry-Beate her

Ha en fin kreativ kveld videre ;o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar