torsdag 25. mars 2010

Nye medlemmer

Minner om konkurransen vår
Ikke glem å stem på din favoritt her

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Første jente ut idag er Lise Mariann som har sendt oss denne hyggelige mailen;

Hei
Så herlig med massevis av flotte scrappeblogger samlet på et sted.
Dette høres ut som et sted der jeg kommer til å tilbringe, kanskje alt formye, tid.
Og klart jeg vil være en del av dette.

Jeg heter Lise Mariann, også kalt Isiselin på nettet.
Jeg er nordlending, bosatt i Trondheim hvor jeg er gift, mamma, arkeolog og ikke minst en ivrig scrapper.
Bloggen min handler da for det aller meste om scrapping.
Jeg har mange ganger, uten hell, prøvd å beskrive stilen min, men jeg føler vel at jeg har beina godt plantet i alle mulige stilarter.
Jeg liker å leke og prøve nye ting, derfor ser LO'ene mine ganske ulike ut.
Noen ganger er clean & simple det morsomste, andre ganger klæsjer jeg på med masse stæsj.

Ta gjerne en tur innom bloggen min. Det setter jeg stor pris på.

Hilsen Lise Mariann



Nyyydelig blogg med masser av inspirasjon, tusen takk for koselig mail  ;o)
Ta en titt inn til Lise Mariann her

Inger Synnøve har drevet med scrapping siden høsten 06. Hun bruker bloggen til å legge ut det hun lager av kort og LOèr, info om treff og kurs.
Hun har også en liten butikk i en egen avd i huset, som ikke er en nettbutikk, men hvis det er noe du ønsker så sendes varen mot postens satser

Trykk deg inn til hennes herlige blogg


Madeleine syns det er et fantastisk initiativ å lage en sånn "samle-blogg", noe hun faktisk har savnet!
Og .."jeg og bloggen min vil gjerne være med på morroa!"




Madeleine har en skjønn blogg med flotte arbeider, bl.a en gørrlekker bursdagsbok.

Sjekk ut sjøl

Barbro sendte denne mailen til oss;

Hei.

Jeg har veldig lyst å bli medlem på siden deres.
Synes dere hadde mye inspirerende på sida deres.

Håper at dere synes min blogg er inspirerende nok for at jeg får være med.

Mvh Barbro



Bloggen din er kjempe fin og de påskeeggene du har laget er jo bare helt nyyydelige.

Sjekk ut bloggen hennes her

Marianne ønsker å bli medlem hos oss. Hun har bloggen "Marianneting", der presenterer hun sine papirprosjekter, som stort sett er kortlaging.



En blogg du ikke bør hoppe over, nei.
Her var det mye fint.


Wenche har sendt en mail og ønsker å bli medlem.

Hennes blogg består primært av papirhobby og heter Wenches Kort & Papir.
Hun lager kort, esker, kurver etc.


På denne bloggen er det utrolig mye nydelig som du ikke bør gå glipp av!

Siste jente ut idag er Hanne som sendte denne koselige mailen for få timer siden;

Heisann!

SÅ flott med en blogg for norske scrappere! :)

Jeg vil gjerne bli medlem.
Jeg er i hovedsak kortlager, og bloggen min omhandler stort sett papirhobbyen min. Jeg syns det er gøy å delta i utfordringsblogger, så mye av det jeg lager er løsning på oppgaver jeg har funnet på nettet.

Gleder meg til å følge med i bloggen deres!

Mvh Hanne


Tusen takk for hyggelig mail ,o)

sjekk ut Hanne sin blogg

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Oppfordrer igjen jeg  ;o)

Til nå er vi 64 medlemmer, men dette er jo bare en liten prosentandel av totalt antall scrappere vi er her i Norge  ,o)

Jeg vil sette stor pris på om du har lyst til å lage et lite innlegg om denne siden, slik at flere finner oss  ;o)

Tusen takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar