onsdag 28. april 2010

Nye medlemmer

Det ramler inn med hyggelige mailer med ønske om å bli medlemmer på denne siden, det er utrolig gøy at så mange liker ideén med å samle oss;

Linda med bloggen Linda's Scrappeverden har skrevet denne hyggelige mailen;

Heia :)

Supert med en blogg som samler norske scrappere!
Her kunne jeg og tenke meg å få bli medlem :D



Jeg heter Linda, er 30 år, har samboer og 2 små jenter på 2 og 4 år. Jeg har drevet med scrapbooking så lenge jeg kan huske, men det tok først helt av da jeg ventet mi første jente (2005, født 2006) :D



Da kom jeg i kontakt med noen som viste meg at det het noe, det jeg drev med -lol- og jeg fikk mitt aller første besøk i en scrappebutikk kaldt Bikuben!! ooooo I was in Heaven!



Og så ble jeg introdusert til bloggverdenen, det er nå snart 3 år siden, og det er her jeg har fått utviklet meg og å lært en masse i teknikker og oppbygging ect av kort/layout ol, kjempe gøy!



Og mitt lille unnivers i blogg verdenen heter Linda's Scrappeverden, og jeg lager alt mulig fra layouts, kort, esker og andre kreasjoner hvor jeg kan bruke papir, bling, charms og blomster!!
Jeg eeelsker å bruke farger på mine kresjoner i det siste, ellers lager jeg mye i vintage og litt av vintage og sterke farger, ja litt blanding rett og slett :)



Jeg er så heldig å få være med i Design Teamet til Utfordringsbloggen Kort O Mania, som jeg og nå har den daglige driften over. Og til Utfordringsbloggen Scrappekammeret :) Kjempe gøy å få være med å jobbe med så mange flotte og herlige mennesker og ikke minst utrolig givende :)



Klemmer fra linda aka lindsal


Bloggen hennes bør du ta en titt inn til - mye fint ;o)

Fra Merete kommer denne koselige mailen;

Hei.

Jeg oppdaga denne bloggen for ei stund sia, og syntes at det er en flott og inspirerende blogg.

Jeg beg å lage kort for akkurat 2 år siden, og siden da har det blitt noen.. Jeg er rett og slett helt hekta;)
Får aldri nok av nye papir og stempel, og det er jeg nok ikke alene om i denne verden..

Ellers er jeg gift, har 3 barn og et barnebarn. Vi bor på Senja, og scrappemiljøet rundt her er ikke stort. Derfor er det veldig artig å bli kjent med andre scrappere/kortlagere i bla en blogg som denne.

Hilsen Merete


En nydelig blogg vel verdt et besøk

Neste mail kommer fra Trine Lise;

Hei og hopp!

For en god ide til en blogg :D
Får jeg lov vil jeg gjærne være med?

Må bare si at dette må være verdens herligste hobby!!! Så mye glede har jeg aldrig fått av noen annen aktivitet.

Litt om meg:
Er ei "jente" som akkurat har beveget meg inn i 30 åra. Ramlet over denne hobbyen ved en tilfeldighet på slutten av 2008. Jeg er totalt og helt oppslukt av papir og all den nyyyydelige pynten som finnes. Har virkelig funnet min "greie". Hva slags stil jeg har vet jeg ikke, lager det som faller meg inn i øyeblikket.

Er så heldig at jeg bor et lite steinkast unna Unik på Hamar, som jeg er innom litt mer enn jeg burde he he.

Er så glad det er så mange flinke folk, med så mange fantastiske blogger, som jeg henter innspirasjon fra. Fortsett å produsere så jeg kan komme å titte.

Og DU er hjertelig velkommen til å titte rundt inne hos meg. Da blir jeg så glad!

Kreativ klem fra Trine Lise


Selvfølgelig får du være med, du har en nydelig blogg.
Papirhjertet er verdt en titt, sjekk den ut selv ;o)

Siste jente idag er Gudrun som syns det hadde vært koselig å få være medlem her.

Selvfølgelig Gudrun - det er hyggelig at du vil være med på denne siden.
Du har en kjempe spennende blogg og for mange av oss en person vi kjenner igjen  ;o)



.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Gjør som jeg pleier jeg  ;o)

Oppfordrer alle til å reklamere for oss slik at flere finner oss og kanskje ønsker å bli medlem.

Jo flere vi er - jo mer inspirasjon finner vi
uten å måtte leite gjennom hele bloggverden ;o)

Ha en herlig kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar