torsdag 6. mai 2010

Nye medlemmer

Det er så trivelig å motta mailer fra dere hvor dere ønsker å bli medlemmer her.

Jeg blir kjempe inspirert av alle de flotte kreasjoner dere lager og skulle ønske at døgnet mitt hadde masser av flere timer...

Marianne har en blogg hvor hun presenterer alt det hun lager - være seg kort, esker, bokser... Ja, alt som har med papir å gjøre.



En blogg du ikke bør hoppe over, her var det utrolig mye fint !!!


Solveig har sendt denne hyggelige mailen;

Hei!

Da ønsker også jeg å bli medlem av norske scrappere!

Velkommen innom min blogg!


Jeg har holdt på med denne hobbyen noen år nå og da er det kort som jeg lager. Mye flotte mønsterpapir, men liker nok aller best å lage eget mønsterpapir...... :-)  Men selvfølgelig bruker jeg kjøpt mønsterpapir også! :-)

Ha ei flott uke.

Mvh Solveig



Ikke gå glipp av bloggen hennes  ;o)

Neste mail er fra Sylvia som skriver;

Hei hei.

Så kjekkt med denne bloggen - bra initiativ. Kunne tenkt meg å bli medlem her hvis jeg er kvalifisert.


Bloggen min handler for det meste om scrapping. Lager mest kort men har også prøvd meg på noen LOer.
Esker, små bøker(Bind It All) og andre ting blir det også.
Jeg elsker denne hobbyen og i den mørke årstiden er jeg å finne på scrapperommet hver kveld.

Hver mandag kveld scrapper jeg sammen med 7 "scrappedamer". Vi har det kjempetrivelig.
Hver høst arrangerer vi treff og da inviterer vi også andre scrappere fra distriktet.

Mvh Sylvia



En inspirerende blogg du bør bruke litt tid på ;o)

Sanna skriver disse hyggelige ord;

Hei.
Jeg er over min første ungdom, født på 1950 tallet og bestemor til 5.
Men fremdeles er jeg ikke eldre enn 39....

Jeg har ikke scrappet så veldig lenge og blogglivet er ganske ferskt. Men jeg bruker all ledig tid i hobbyrommet mitt,- til gubbens store frustrasjon noen ganger...
Vet ikke om jeg har noen spesiell stil, men ser at jeg ofte komponerer kortene på samme måte....

Hadde vært kjekt å bli medlem i denne flotte og inspirerende bloggjengen.

Hilsen fra Sanna.


Sanna er ei kreativ jente med en blogg verdt å besøke ;o)


Eva Gro har også meldt sin interesse og skriver dette;

Heisan

Jeg vil gjerne bli medlem hos dere. Jeg blogger, og det er egentlig mest kort, men av og til også LO`er.
Jeg legger stort sett ut det jeg lager, og det er moro hvis noen kan la seg inspirere.

Min blogg er Eva Gro's Scraproom

Hilsen
Eva Gro



Gå for all del ikke utenom denne bloggen !

;o)



.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Velkommen til oss jenter.

Ellers fortsetter jeg min oppfordring - ta gjerne med deg logoen vår og legg den i sidebaren din, da finner flere oss.
Et lite (kanskje et stort) ønske er at du som leser dette kan lage et innlegg på bloggen din om oss?

Jeg bruker masser av tid til å kommentere på blogger for at flere skal finne oss,
men om du hadde laget et lite innlegg slik at dine følgere får lest det
hadde det spart meg for masser av tid
og du vil få mer inspirasjon fordi flere finner oss  ;o)

(var den litt sleip?? hehe)

Ha en nyyyydelig dag videre, her hos meg har vi heist flagget og feirer at min lille prinsesse fyller 3 år idag.

Hurrah

Klem Jeanette

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen til prinsessa :o) Håper hun har storkost seg :o)

    Klem :)

    SvarSlett