mandag 10. mai 2010

NYE MEDLEMMER

Grethe er ei kreativ dame som har scrappet siden 07 og lagd kort siden sept. 09.
Velkommen til Norske Scrappere, Grethe, koselig at du vil være medlem :)

Grethe´s blogg, som heter Sunshine of my life, er så absolutt verdt et besøk :)

*****************

Koselig at du vil være medlem hos oss også Mona. Velkommen skal du være !

Mona skriver dette:

Heisann. 

Jeg heter Mona, og vil søke om medlemskap hos dere. :) Jeg vet ikke om jeg er kvalifisert, men jeg prøver.

Er ganske fersk i gamet, begynnte å lage kort for alvor i februar. Og nå er jeg skikkelig bitt av basillen. Det er kjempegøy, og jeg deltar av og til i diverse utfordringsblogger. :) Jeg prøver meg også litt på esker og annen form for 3D, elsker pussel. I tillegg til denne nye dillen, så strikker jeg endel, liker også å prøve andre ting jeg ikke kan, som å sy. Morro å lære noe nytt.

Stor hilsen fra Mona








I bloggen til Mona er det mye lekkert, ta en titt HER.

1 kommentar:

  1. Oioioi! Jeg har ikke fått beskjed om at jeg har fått bli medlem, så dette var en morsom overaskelse!! Herlig. :)

    SvarSlett