tirsdag 13. juli 2010

Nye medlemmer

Hei

Endelig er formen min på bedringens vei igjen, øya plager ikke så mye lenger og jeg orker å sitte foran skjermer litt lenger nå.

Her er våre siste medlemmer, beklager at dere har måttet vente lenge på meg...

Første jente ut er Sigrun som har sendt oss denne mailen;

Heisann.

Snublet over denne bloggen helt tilfeldig i dag og skjønner ikke hvordan jeg ikke har sett denne tidligerer......
Jeg vil gjerne bli medlem!

Jeg driver mest med å lage kort , men scrapper også en og annen LO.

KLem Sigrun



Hennes blogg, med masse flott finner du her;


Neste jente heter Annette som skriver disse ord;

Jeg ønsker å bli medlem hos dere.

Må si jeg er ganske så fersk fortsatt med scrapping.
Ikke har jeg noe spennende navn på bloggen min enda heller, prøver så godt jeg kan å finne på noe kreativt.

Så dere får bare vurdere om jeg er "bra nok" =)

Annette

 

Flott inspirasjon du bør titte inn til.

Annette sin blogg finner du her

Nina har sendt oss disse fine ord;

Hei på dere jenter!

Jeg har sett logoen til Norske scrappere mange steder og har trodd hele tiden at det hadde noe med måling av antal blogg besøk eller noe sånt! Så feil jeg tok, og jeg ble overasket da jeg kom innom idag av rein nysjerrighet! Så mye inspirasjon på et sted, helt fantastisk!
Jeg vil gjærne være med om jeg får lov.

Som du vil lese på min blogg ( hvis du vil se der) Jeg er ikke helt norsk, jeg er opprinlig fra storbritania, men bor i norge, og scrapper i norge også :OD og gjør mitt beste med det norske språk, men noen stave feil her og der er det alltid hehe.

Bloggen min heter Macaulay - arts og jeg legger ut alt det jeg lager av papir, det vil si for det meste kort. :O)

Og da krysser jeg fingrene og ønsker dere alle en fin uke fremover.

Hilsen Nina


Kjempe fine kort, massevis av inspirasjon.
Og ikke minst, en flott måte å vise fram kortene ved å faktisk tenke på bakgrunnen også
(jeg klipper jo i "bildet" slik at bare kortet synes...)

Ta dere en titt inn til Macaulay Arts

Fra Ane kommer denne mailen;

Heisann!

Får en flott blogg dere har her!! Masse flott inspirasjon!
Jeg vil også veldig gjerne bli medlem hos dere :)

Har snart 1 års jubileum på bloggen min :D Har holdt på med scrapping i 4 år, men begynnte for et år si å  lage kort! Så det er kort bloggen min handler mest om:) 

Hilsen Ane


For masse mer flott inspirasjon
sjekk ut bloggen til Ane her

Neste mail kommer fra Elin;

Heisan.

Det var veldig hyggelig å finne en oversikt over så mange norske scrappeblogger.
Jeg scrapper litt hver dag – papir eller digitalt.

Ta en titt i bloggen min og se om jeg er kvalifisert for denne forsamling.

Nyt sommeren!

-elin-



Ta en titt inn til Elin, for her var det jammen utrolig mye fint.


Cecilie har sendt oss denne hyggelige mailen;

Hei, eg vil veldig gjere vere medlem av sida dåka. Har ein hobbyblogg der eg vise fram ulike ting eg lager, stort sett blir det mest mest Scrappeting.

 Er ganske ny i blogg verden, og er ikkje så lenge siden eg oppdaga sida deres. Utruleg mykje spennande her og kunne gjerne tenke meg å bli medlem.

Litt om meg;
Eg heiter Cecilie, er 28 år gift med en fantastisk mann og sammen har vi en liten prins. Var når eg venta på at han skulle komme, han kom 13 daga på overtid, at eg begynte å blogge. Når eg først begynte var eg hekta, er jo så mange inspirerande sider på nettet, deriblandt deres, og kjekt viss nokon kan bli inspirert av min blogg. Driv med litt forskjellig av hobbyaktiviteter, men mest scrapping av kort og små esker, bordkort osv.

Helsing Cecilie


Ta deg en tur inn til Cecilie sin blogg for å se mye fint.
du finner den her

Enda en mail har finni veien til vår innboks og den er fra Inger-Lise;

Heisann

Har fulgt med på sidene deres en liten stund. Syns det virker veldig spennende der.

Mitt navn er da Inger-Lise eller bedre kjent som Tinglise på diverse scrappeforum og i bloggen min.


Bor i rogaland med samboer. Er 32 år. Min store hobby er da kort og andre papirdillerier. Har holdt på ganske aktivt de senere årene.

Håper eg kan få bli medlem hos dere.


Ha en fortsatt fin dag.
Ser frem til å høre fra dere.


Hilsen Inger-Lise


En blogg du bør titte inn til

Fra Carina kommer denne hyggelige mailen;

Har helt glemt å skrive melding til dere..
Har tenkt at jeg skulle melde meg inn flere ganger, men det har blitt med tanken.

Jeg har holdt på med dette siden mars i år, så er ganske så fersk i gamet. Man kan vell trygt si at jeg er hektet?

Jeg har nylig blitt velkommen inn i gjengen som DT hos en ny og spennende utfordringsblogg som skal omhandle musikk og heter så fint som Musikkstua.
Ellers så synest jeg dette er en fin måte å samle Scrappenorge sammen på, så dette vil jeg ta del i!

Min blogg heter Carina's creative corner og dere må gjerne ta en titt på hva jeg har laget :)

Mvh Carina




En herlig inspirerende blogg du bør besøke!!

Siste jente ut ikveld er Marianne som skriver dette;

--Jeg oppdaget først idag at dere eksistrerer, og har veldig lyst til å bli medlem.

Jeg både scrapper og lager kort, selv om det nok det siste det har blitt mest av foreløbig. Jeg er veldig glad i vintage, men vet ikke helt hvilken stil jeg skal si at jeg har, for det varierer jo litt fra tid til annen ......
 
Har endel LO'er jeg ikke har lagt ut enda, og endel nytt er på vei inn i bloggen. Har laga noen tutorials ii egen blogg / på div forum, og kommer med noen detajerte tips om pynting etter et bryllup nå til helga.
 
mvh Marianne



Jeg må bare få trekke fram hennes siste innlegg om bordkort til dåp - har du sett noe så flott?


Bloggen hennes finner du her

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Jeg beklager igjen så mye for at jeg har vært borte en god stund, men håper nå at jeg er såpass i form at innlegg fra meg kommer oftere...

mye oftere...

Velkommen til alle nye medlemmer  ;o)

Klem fra Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar