fredag 27. august 2010

Laget selv

Henrikke har sendt oss en koselig mail med motiv og bakgrunn som hun har mekket selv;

Hei :)

Her er mitt bidrag til "Vis frem egne bakgrunner og motiver".


Her har jeg laget blomstrene og laget bakgrunnen selv.

Det blå papiret var det jeg startet med. Kjøkt i en PaperPad fra Panduro.


Ellers har jeg brukt stempelene fra Stempelglede sin Grunge Collection. Jeg har startet med det største stempelet og laget det rundt hele kanten. Både inni og på forsiden.



Så har jeg brukt blomsterstempelene og klipt dem ut. Har puttet på perler i midten. Brukte en malepensel for å "krølle" bladene litt :) Å så har jeg laget et lite lag på glitter på blomstrene og på bakgrunnen.




Ikke så mye jeg har gjort, men det ble en STOR forskjell :)

Mvh Henrikke

Super stilig og inspirerende.
Tusen takk Henrikke   ;o)

Bloggen til Henrikke med massevis av mer inspirasjon finner du HER


Hvis det er flere der ute som har lyst til å vise fram sine kreasjoner så hører jeg gjerne ifra deg  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar