torsdag 12. august 2010

Nye medlemmer

Heisann, da er det dags for å presentere våre nyeste medlemmer ;o)

Aud er første jente ut og har sendt oss disse ordene;

Hei!
Har vært innom bloggen flere ganger for her er det mye inspirasjon å hente. Håper nå at jeg kan få bli medlem også.

Jeg har scrappet siden 2006, men det er det siste året det har tatt heltav.
Startet å blogge des. 2009, og bloggen heter "auds kort, krot ogskrot".

Hilsen Aud


En herlig blogg med massevis av inspirasjon
Klikk deg inn til Aud her

Ann Christin har også sendt oss en mail;

Hei

Heter Ann Christin, 44 år, gift og voksne barn og en barnebarn.
Har scrappet i ca 3 år, men det siste året har vært stabilt aktivt.
Bloggen min legger eg ut, eller jeg holder på å legge ut det som eg scrapper, og det er både Loer og kort. Har ikke lagt ut alt, men det kommer mer og mer.
I det siste har eg solgt en del kort etter at eg la dem ut på facebook.




Fra Ida kommer denne hyggelige mailen;
 
Hei hei
 
Da har jeg fått somlet meg til å sende en mail og spørre så pent om ikke jeg også kan få bli medlem! :)
 
Jeg er primært en kortlager og er blant annet på design teamene til Passion for ProMarkers og In2Stamps. På min blogg vil du finne litt forskjellige stiler da jeg ikke har en bestemt føler jeg, men det som kjenner tegner meg og mine kreasjoner er fargeleggingen med ProMarkers og Copics. Bloggen min heter Little's Stash og Dash da jeg var den yngste i familien som holdt på med noe kreativt da jeg starte bloggen og med denne hobbyen.
 
Håper dere vil like bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar.
 
 
Hilsen Ida
 
 
Neste mail kommer fra Gunn-Hege som skriver dette;
 
Hei hei, jeg vil gjerne bli medlem av bloggen norske scrappere, om jeg kvalifiserer...
 
I bloggen min legger jeg ut bilder av alle kortene jeg lager, og også andre hobbyprosjekter jeg måtte finne på å sysle med.
Men det er i aller største grad en kort-blogg.
 
Jeg liker godt å kortelere i vintagestil, og med duse farger, og jeg øver meg med å fargelegge med distress.

Jeg elsker spesielt mine fotostempler, og det har nok bakgrunn i at jeg ikke har drevet så mye med fargelegging og maling av motiver, men jeg ser for meg at jeg skal bli flinkere og flinkere med det da.

Scrapping av bilder ellers har jeg drevet lite med, men lysten er der, men tiden er det verre med.


Ta en titt da, og er jeg heldig så blir jeg med i lista

MVH Gunn-Hege


Kari har sendt oss en hyggelig mail;

Hei!

Jeg vil gjerne være medlem hos Norske scrappere. Masse spennende å lese og følge med på her.

Det har vært kortlaging som har vært den store hobbyen min de siste årene - og som jeg er blitt helt avhengig av : )  Begynte med noen få album, men det har det vært lite av de siste årene men håper å kunne ta det opp igjen også.

Mvh Kari


Kari sin blogg finner du her  ;o)

Jorunn har også sendt oss hyggelige ord;

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å bli medlem hos dere, bloggen min handler om kort og litt scrapping
Men av og til litt hage prosjekter og oppussing av møbler osv – bloggen heter Jorunns hobbyblogg

Jorunn


Mona har sendt oss en hyggelig mail;

Hei!

Jeg kunne godt tenke meg å bli medlem hos Norske Scrappere.

Jeg heter Mona og bor i Hommelvik. Kommer opprinnelig fra Nord-Norge. Nærmere bestemt Kabelvåg.

Bloggen min er helt ny. Så jeg har ikke rukket å få gjort allverden med den men den er i hovedsak ment å skulle brukes til scrapping. Jeg har også lagt ut noen få bilder fra privat`n men dette blir det ikke så mye av.

Bloggen min heter: Mona`s bittelille scrappehjørne. Grunnen til at den fikk dette navnet er det ultralille krypinnet som jeg har under trappa. Jeg trives godt der men jeg skulle gjerne ha hatt litt bedre plass å boltre meg på.

Jeg er ikke så veldig erfaren innen scrapping, har drevet med det siden begynnelsen av 2009. Det var min svigerfar`s samboer som fikk meg hektet. Og siden har jeg ikke klart å holde opp. Men hvorfor skulle man stoppe med noe som man elsker å holde på med.
Det er en litt dyr hobby men det får ikke hjelpe.

Håper dere finner bloggen min interessant og at jeg får være med dere.

Mvh Mona


Mona sin blogg finner du ved å klikke deg inn her

Siste jente ut ikveld er Randi som har skrevet denne koselige mailen til oss;

Hei.

Jeg fikk et tips om bloggen deres, og den har jeg veldig lyst å følge med på:)

Og jeg har veldig lyst å være mdelem hos dere:) Bloggen min heter Randi`s scrappeloft
Jeg skriver stort sett om scrapping, men har også noen innlegg om søm (syr litt klær til eget bruk) og om reise-jeg elsker å reise.

Hilsen Randi Elisabeth


Innlegg angående August-utfordringen vår vil bli lagt ut over helga  ;o)

Følg med, for her er det mye fint som er kommet inn.

Ha en herlig helg

Klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar