lørdag 30. oktober 2010

Nye medlemmer

Det er lørdag og helg, og her hos meg regner det fra en grå og trist høsthimmel...

Men... det er vel en bra grunn til å være inne uten dårlig samvittighet og leke seg litt med papir - er det ikke?   ;o)

Vi har fått mail fra 4 jenter som ønsker å bli medlem, så jeg gir en liten presentasjon av dem;

Første mailen kommer fra Jeanette som skriver dette;

Hei

Mitt navn er Jeanette og min store hobby er kortlaging. Bloggen min handler ene og alene om kortene jeg lager, og jeg begynte å blogge i sommer.

Kortlaging har jeg holdt på med i ca. 2 år og blir bare mer og mer hektet på hobbyen.

Her er adressen til min blogg: http://www.jeanettetinholt.com/

Beste hilsen fra Jeanette


Nydelig navn du har Jeanette  ;o)

En flott blogg med massevis av inspirasjon
Ta en titt inn !!

Bente skriver disse hyggelige ordene til oss;

Hei

Jeg heter Bente og er en 35 år gammel tobarnsmamma som elsker kortlaging. Har holdt på i 2 år nå og får aldri nok av verken det ene eller det andre - hobbyrommet fylles stadig mer opp :).

Bloggen min finnere dere her: http://www.kirkebirkeland.blogspot.com/

 - håper dere finner plass til meg som medlem :)

Vennlig hilsen Bente


Ta deg en tur inn til Bente og bli inspirert - her er det maaassse fint  ,o)

Jente nr 3 idag er Renate som har sendt denne mailen;

Hei og hopp

Renate heter jeg, ullpurka i blogglandia.

Scrapper og kortlager som er veldig aktiv både i blogg og forumsverdenen. Leder av norges største kortkonkurranse, kort-o-mania. Knallmoro.

Hadde vært hyggelig med ett medlemsskap hos dere.

Ta dere en kikk i bloggen min så hører jeg fra dere igjen!

Hilsen Renate

Ha en trivelig dag


Gøy at du vil være med oss, ser at ifølge bloggen din bor du 10 minutter unna meg  ;o)

Bloggen til Renate finner du ved å trykke deg inn til

Siste ut idag er Monica;

Hei

Bloggen min inneholder for det meste bilder og info om min papir hoppy, og innimellom bilder fra ferier.

Med vennlig hilsen
Monica


Du finner masse inspirasjon og flotte kort ved å trykke deg inn til
Monica sin blogg her

Velkommen til oss jenter.

Fortsett å sende inn julekort og julekreasjoner til oss,
og tips gjerne andre om bloggen vår.

Om ikke lenge nå så blir det konkurranse her hos oss,
vi har blitt sponset med flotte premier.

Følg med, følg med  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar