lørdag 11. desember 2010

Nye medlemmer

Heisann

Da er det på tide å presentere våre nyeste medlemmer  ;o)

Ania er første jente ut, og hun skriver;

Heihei :)

Har ikke fått med meg denne bloggen tidligere,
vil gjerne bli medlem med bloggen min "Little Corner of Ania"

Skriver på engelsk men er norsk :)

-Ania


Ania har en nydelig blogg med massevis at herlig inspirasjon
som du bør ta deg tid til å titte innom.

Bendichte har også sendt oss en mail;

Hei

Min blog - Old memories Scraps & Family - er i hovedsak en blog om scrapping, papir og lim.
Jeg har holdt på med scrapping i ulike former side mars 2004 - scrapper bare! i 12 x 12 - med mye stæsj og mye vintage!
Ellers har jeg prøvd meg på kortlaging og det er skikkelig artig - blir nok aldri noen "inkpainter!  Men bruker andre former for hovedbilde på kortene.

Inspirasjon hentes hos andre scrappere - det som er "feil" er at tiden ikke strekker til - til å gjøre alt det en ønsker!

Jeg er veldig "skikkelig"!!  bruker mange timer på hver ting som lages og derfor er produksjonen noe lav.

Om meg selv så har jeg passert middagshøyden! - hva enn det er - har en sønn og en Svensk Lapphund - bor på Stangelandet og skriver alle mine blog innlegg på engelsk.

Så vil det vise seg da om jeg kommer gjennom nåløyet og blir medlem av Norske Scrappere.

God Advent!

Med Vennlig Hilsen
Bendichte


En nydelig og flott blogg å hente inspirasjon fra.
Klikk deg inn!

Kirsti har sendt oss disse ord;

Hei!

Jeg heter Kirsti, og har holdt på med scrapping og kortlaging i ca 6 år. Det begynte med kort, men da kronprinsessa meldte sin ankomst, "måtte" jeg jo begynne med scrapping også. Så mange minner å ta vare på! Det er likevel flest kort det blir nå om dagen, ettersom døgnet har altfor få timer, og jeg liker å bli ferdig på en kveld!
Bloggen min åpnet jeg på nyåret 2009.

Vennlig hilsen
Kirsti


En blogg du bør titte inn til for å hente inspirasjon!

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Velkommen til oss ;o)

Vi nærmer oss 150 medlemmer, og det er kjempe moro at så mange vil være med slik at vi finner hverandre.

Ta gjerne med logoen vår til bloggen din og reklamer for oss.

Ha en herlig og kreativ helg.

Klem Jeanette

PS  hvis du har noen du gjerne ville ha lest et portrettintervju av, send meg et tips  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar