tirsdag 22. februar 2011

Nye medlemmer

Heisann

Da er det på tide å presentere våre nyeste medlemmer  ;o)

Carina sendte oss denne hyggelige mailen;

Hei.

Jeg heter Carina og kom plutselig over denne bloggen norske scrappere... Jeg vil veldig gjerne bli medlem hvis det er mulig :)
Jeg har en egen blogg som nesten utelukkende handler om scrapping. Jeg lager mest kort, men liker også godt å lage ulike esker og andre altered prosjekter.
En LO detter innom i ny og ne også.

Vennlig hilsen Carina


En lekker blogg med masse inspirasjon, vel verdt et besøk.
Trykk deg inn hit

Bente har også sendt oss mail;

hei, jeg vil gjerne bli medlem hos norske scrappere.
Min blog heter: Bente`s papirdill, og omhandler nettopp det:)

Mvh
Bente


Nydelige kreasjoner, besøk Bente's papirdill du også!  ;o)

Fra Siri kommer denne hyggelige mailen;

Hei,

Jeg er 34 år og bor på vestlandet.  Jeg har ikke holdt på så
lenge med scrapping,
men det har blitt en viktig tidssyssel for meg de siste månedene.  
Jeg prøver stadig nye teknikker og løsninger. Det er hovedsakelig kort jeg lager.  

I min jakt etter ideer virker Norske Scrappere som et flott sted å kunne delta.
Jeg viser gjerne frem mine "oppdagelser" og liker tilbakemeldinger på det jeg lager.

For en flott ide å prøve å samle mennesker med samme interesse!

Mvh
Siri


Flott blogg med herlig inspirasjon
trykk deg inn til Kort og Godt du også  ;o)

Heidi sendte oss disse ordene;

Hei!
Jeg vil gjerne bli medlem hos dere. Har to blogger, og den ene er en ren kort- og papirblogg:
Jeg er forholdsvis ny med kortlaging.

Her er vedlagt det siste kortet jeg har laget, et valentinerkort til mannen min.
Det er 25 år siden vi traff hverandre første gang, på valentinerdagen.
Hilsen Heidi

Utrolig romantisk og flott valentinekort.
Presenterer også et kort til fra Heidi.

For masse mer inspirasjon ta deg en tur inn til bloggen hennes  ;o)

Lill har også sendt oss en mail;

Hei

Jeg vil veldig gjerne være med i fellesskapet "Norske Scrappere" :)
Jeg heter Lill og min blogg heter loo-loo.design og jeg lager mest ting innen scrapping, ikke bare kort men dekorerer alt som kan tenkes med papir, blomster og bling :)

Liker utfordringer og prøver stadig nye ting og vil stadig bli bedre.
Ikke så lenge siden jeg begynte å scrappe på alvor, men jeg elsker det og er kommet for å bli.
Håper dere tar meg inn i varmen og at jeg kvalifiserer som en norsk scrapper:)

Mvh Lill



GunBritt er siste medlem som blir presentert idag  ;o)
Hun er fra Sverige og kom med en søt forespørsel;

Hej!
Jag heter GunBritt, bor i Helsingborg, Sverige.
Får man bli medlem fast man är svensk?
Har en del bloggar på norska som jag
följer och där jag hittar massvis med inspiration.
Älskar och göra kort.
Ha det gott
Kram
GunBritt

En herlig blogg med massevis av flott inspirasjon
Trykk deg inn til GunBritts Kort Blogg
Selv om bloggen heter Norske Scrappere, så vet jeg at vi har flere utenlandske som følger med oss, og jeg tenkte "hvorfor ikke"
Kanskje med tid og stunder bloggen bør bytte navn hvis flere vil bli medlemmer... ?  ;o)
Bloggen er jo laget for å spre inspirasjon...

Hvis du har begynt å lage påskekort så send det gjerne inn så legger jeg det ut fortløpende.
Jeg har også oppdatert treff- og messeoversikten. Vet du om noen messer/treff så tips meg gjerne.
Ha en herlig dag.
Klem Jeanette

1 kommentar:

  1. Preciosos trabajos. Seguiré visitando este blog siempre que pueda.
    Un saludo.

    SvarSlett