onsdag 25. mai 2011

Nye medlemmer

Da er det på tide å presentere våre nyeste medlemmer ;o)

Hege har skrivd dette til oss;

Hei!
Jeg vil gjerne bli medlem! For en super plass dette er for å finne inspirasjon til verdens beste hobby!!!
Jeg scrapper både kort og LO'er, og iblant blir det også noen andre (som regel) papirrelaterte prosjekter.

Besøk i bloggen vil jeg gjerne ha, og jeg håper at noen vil legge igjen et spor etter seg ved å legge inn en kommentar!

Hege

 

En herlig blogg med massevis av inspirasjon som er verdt å sjekke ut.
Klikk deg inn til Heges papirblogg

Jorunn har sendt denne mailen til oss;

Hei :)
Dere har en flott oversikt over scrappeblogger hvor jeg finner mye inspirasjon
og lærer noen nye triks.
Jeg ville bli veldig glad hvis jeg kan få bli "en i gjengen" deres :)

Jeg er en østfolddame på 43 år som nettopp har oppdaget
hvor utrolig gøy det er å lage kort.
Min blogg er derfor ganske fersk.
Hittil har jeg laget mest kort, men tidligere har jeg
scrappet en del andre ting også, så det blir nok litt av hvert på bloggen min.

Vennlig hilsen
Jorunn

 

Dette er en blogg dere bør titte inn til;

Marita er neste jente som har skrivd til oss;

Hei.

Jeg startet med kortlaging høsten 2010 så jeg er helt fersk kan man si:)
Jeg har sett mye gjennom forskjellige blogger hos dere
og de har virkelig vært inspirerende.
Det er så mye fint alle lager og de er en stor inspirasjonskilde.

Jeg har ikke fått lagt ut så mye kort på bloggen enda, da bloggen er helt ny.
Men det kommer kort fortløpende.

Har veldig lyst til å bli medlem hos dere.

Mvh
Marita


Ta deg en titt inn til
og få masse flott inspirasjon  ;o)

Neste jente er Lene;

Hei!
Jeg vil gjerne bli medlem!
I bloggen min finner dere Loer og en og annen tutorial. Legger også inn bilder jeg tar!
Vennlig hilsen Lene

finner du kjempe mye lekkert!!!

Neste jente er Brit som skriver;

Hei,
Jeg er Brit, og er en ivrig scrapper.
Jeg er med i designteamet hos Skissedilla, og har ellers vært gjestedesigner forskjellige steder.
På bloggen min kan dere se LOene mine, og jeg oppdaterer nesten alltid i det minste en gang i uken. I det siste har jeg også laget noen Art Journalings.
Brit

Denne bloggen er virkelig verdt å titte innom;

Siste jente ut ikveld er Camilla som skriver;

Hei
Mitt navn er Camilla og jeg har en blogg som jeg har kallt Hjemmkos.
Den inneholder mine scrapperier, både kort og LO’er.
Etter prinsessen min kom til verden blir det flere og flere LO’er av henne og veksten.
MVH Camilla

Ta en titt inn til herlig inspirerende blogg

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Kjempe flott at dere vil bli medlemmer - velkommen skal dere være  ;o)

Reklamer gjerne for oss og ta med logoen vår inn til din blogg,
på den måten får vi kanskje flere medlemmer
og vi finner mer inspirasjon og nye bloggvenner   ;o)

En liten notis;

Jeg har siden 11.mai lagt ut massevis av planlagte innlegg,
faktisk hele 16 stk
hvor ingen har blitt publisert...
De ligger som planlagt i min oversikt...

Når jeg nå prøver å lage ny dato på dem blir de publisert fortløpende...

Så må bare beklage at blogspot tydeligvis har lagd trøbbel for meg,
jeg legger ut innleggene med jevne mellomrom  ;o)

Ha en herlig kveld.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar