torsdag 8. desember 2011

Nye medlemmer

Etter en laaaang pause borte fra bloggverden, starter jeg med å oppdatere disse sidene med å legge inn våre nye medlemmer;

Ragnhild skriver;

Hei Hei!

Mitt navn er Ragnhild og jeg er en ivrig scrapper! ;)
Jeg lager kort, esker, LOer og litt andre ting.
Elsker scrapping rett og slett :D 
 
Klem fra Ragnhild:)
 
 

For å ta en nærmere titt på denne herlige inspirasjonen trykk deg inn til


Merethe er neste jente som har skrevet til oss;

Hei.
Jeg kom nettopp over denne siden, og den virker jo helt genial.
Tenk å få samlet alle scrappere, det hadde vært moro det.
Så her vil jeg gjerne bli medlem :)

Jeg lager mest kort når jeg scrapper, men er ganske allsidig når det gjelder hobby.
Jeg har holdt på en god stund, og kommer til å holde på lenge lenge til.
Jeg elsker å se på andres blogger, og bli inspirert,
så dette er stedet for meg.

Hilsen Merethe

Den nydelige bloggen til Merethe finner du her

Fra Renate kommer denne mailen;

Hei!

Jeg vil gjerne melde meg på Norske Scrappere.
For å presentere bloggen min, kan jeg jo si at den handler for det meste om scrapping.
Jeg scrapper både kort, LO'er, lerret, bokser og andre ting! :) Jeg har en stil som for det meste preges av lag på lag og litt vintage.
Men jeg lager også andre stiler, og mer sterke farger innimellom.

Med vennlig hilsen
Renate

 

Hvis du vil se mer herlig inspirasjon
sjekk denne;


Gro skriver til oss;

Heisann!

Jeg håper å få bli medlem i denne flotte klubben. Jeg heter Gro Tjeltveit og har drevet med kortlaging i ca. 3 år. I tillegg designer jeg papir, ferdige die-cut og stempel for Kort & Godt. Jeg lager også design for Lea Interiør.

Som dere sikkert forstår er jeg opptatt av design på mange vis, men min blogg handler utelukkende om kortlaging, en hobby jeg er veldig glad i.

Med vennlig hilsen
Gro


Herlig inspirasjon i denne bloggen

Heidi har sendt oss disse hyggelige ordene;

Jeg er ganske "ny" i dene store kort-verdenen, startet så vidt mot slutten av 2010
på egenhånd, da jeg hadde kommet innom noen blogger.
Meldte meg på kurs hos Ann-Kathrin Toresen, så det ble et kortkurs i februar 2011.
Det kan nok til tider være vanskelig å få meg ut av mitt lille
hobbyrom - hvor alt dreier seg om papirer, stempler osv. for
å lage kort.
Håper å komme igang med noen fine LO'er også, men det er
ikke sikkert de havner i bloggen min...
Det er supert med et nettsted hvor man kan "treffe" andre med samme lidenskap,
ja for det er vel det dette er for de fleste av oss :o).
Hadde vært stor stas å få komme bli medlem av norske scrappere,
så jeg krysser fingrene!
Hilsen Heidi
 

Heidi sin flotte blogg finner du her

Sandrine skriver disse hyggelige ordene til oss;

Hei scrappe-gjengen

Jeg har nettopp funnet bloggen deres og ønsker veldig å bli med dere.
Jeg har maaaaange hobbyer, men min hoved er scrapping.

Jeg har nettopp deltatt i scrappening i mosjøen for 1 uke siden og jeg gleder meg allerede til neste år.

Her er adressen til en av mine blogger : www.creafeemaison.canalblog.com

vennlig scrappe-hilsen.
sandrine


flott blogg med massevis av herlig inspirasjon.

Jorill er siste jente ut idag;

Hei
eg heiter Jorill og kunne tenkt meg å blitt medlem av norske scrappere.
Bloggen min heiter ; http://kortdilla.blogspot.com og som bloggnavnet mitt til seier, so har eg kortdilla.
Her inne finn du i hovedsak kort og eit eller anna innslag med decoupage og lysdekorering.
Håper at eg kvalifiserer til å bli tatt opp som medlem.
Mvh Jorill



Nydelig blogg du bør titte innom.

Velkommen skal dere være jenter  ;o)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Til slutt har jeg et lite rop om hjelp.

Grunnet utenlandsopphold har ikke tia helt strekt til for å oppdatere denne bloggen, og jeg har flere utenlandsopphold foran meg de kommende måneder og år...

Derfor håper jeg det er en eller to der ute som har lyst til å hjelpe meg framover.


Klem Jeanette

3 kommentarer: