søndag 28. februar 2010

Nye medlemmer

Håper dere har hatt en nydelig og kreativ helg.
Vi har fått flere medlemmer;

Gro med den herlige bloggen Gro's kort og sånt er vel verdt et besøk.
Hun driver hovedsaklig med kortlaging, men litt strikking, brodering og smykker bl.a kan også dukke opp.

En kreativ dame som blir gøy å følge  ;o)
Anne Christine sende meg denne hyggelige mailen;

Hei!

På bloggrunden min kom jeg over en link til siden deres hos Elisabeth (Elisabeth's håndlagde ting), og jeg synes det er et kjempeflott initiativ å samle de norske hobbybloggerne på et sted.
Jeg hadde laget enkle kort i mange år, men det var først da jeg oppsøkte hobbyforum og stemplingens verden sommeren 2008 det ble en hobby av det. Jeg anser meg derfor som ganske fersk ennå. Siden min heter Anne's virtuelle hobbyrom og finnes på http://anne.hobby-site.com
Siden inneholder mest kort, men også litt andre typer papirhobby som scrapping.
Håper jeg også kan få bli medlem hos dere :-)
Lykke til videre med arbeidet med bloggen og riktig god helg!
Klem fra Anne 
 
Ta deg tid til å titte gjennom bloggen hennes, her er det mye lekkert å bli inspirert av ;o)

Mette har sendt meg neste mail;
Hei!
Jeg heter Mette og har hatt blogg i 8 mndr nå. Jeg lager mest kort og andre papirprosjekter, men det kan dukke opp en LO og kort/bilde i papertole i ny og ne. Har drevet med dette en 3 års tid, men begynte først og få opp produksjonen for ett år siden. Nå kan jeg vil si at jeg er helt oppslukt av hobbyen min. Har tidligere vært innom mange forskjellige hobbyer - porselensmaling, maling på tre og terracotta, decoupage, papertole, søm, brodering hekling og strikking. Liker å prøve forskjellige teknikker og stilarter innen kortlaging, men vintagestilen er vel kanskje den jeg liker aller best. Synes også det er artig å være med i utfordringer.

Jeg fant dere gjennom Kari/Tabby, og min nysgjerrighet ble vekket;)
I forumverden kaller jeg meg mettepip etter et trylleord for å trylle frem mat i Kanutten og Rome Clive som gikk på barneTV da jeg var liten. Dette ble jeg kalt på skolen innimellom også, så det har liksom fulgt meg. Min blogg heter Mettepips lille rede.

Håper jeg kan være med i dette spennende fellesskapet!

mvh
Mette
 
 
Mette's herlige blogg finner du her Mettepips lille rede
 
Det siste medlemmet jeg presenterer idag heter
Hildegunn og hun lager nydelige og søte kort - en blogg du bare må ta en titt innom  
 
 
"Jeg oppdaget bloggen deres da jeg var rundt på en bloggrunde, og jeg tenkte med en gang at dette så spennende ut. Jeg vil derfor vise min interesse for å bli medlem hos dere"

Hildegunn's hobbyblogg
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
TUSEN TAKK for interessen og alle gode ord dere skriver i mailer til meg, men denne siden eksisterer ikke uten dere, så derfor er det dere som skal ha æren for denne siden - jeg tok bare initativet  ;o)
 
Ha en videre flott søndag.
 
Klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar