fredag 26. februar 2010

Nye Medlemmer

Dette er utrolig moro, så mange som ønsker å være med og skape et felleskap  ;o)

Fra Marianne kommer denne hyggelige mailen;

Heisann :)

I min bloggvandring dukket det plutselig opp noe interessant som jeg ikke visste om.
Hos Tabby/Kari så jeg noe nytt, nemlig dere.

Og alt som er nytt er jo spennende, ikke sant?

Min blogg som heter skorpionredet består stort sett av kort, noen få LOer og litt bilder som jeg har tatt.
Navnet ble til da jeg alltid har hett skorpionen på nett.
Jeg har min favorittstil - vintage men oppdager stadig vekk nye sider ved meg selv og tester det ut.

Håper jeg kan få bli medlem hos dere!

Mvh
Marianne

Selvfølgelig kan du bli medlem  ;o)


I sitt siste innlegg har Marianne eksperimert litt, jeg syns det ble megabra, gå inn og sjekk

Anita sendte denne mailen;

For et flott initiativ av dere å lage en slik samling. Selvsagt ønsker jeg å være med på dette :-)
Min blogg handler i hovedsak om kort og stempling. Har en liten forkjærlighet for dekorerte gaveesker og ulike varianter man kan bruke stempler på.

Min blogg finner du her: Anitas Hobbyblogg

Ha en fin kveld videre og lykke til med deres suverene prosjekt!

Klem fra Anita

Sjekk ut hennes nydelige gaveeske;


Lekker spør du meg.

Den nydelige bloggen til Line er vel verdt å bruke noen stunder til å lese og titte rundt i.

Herlige arbeider.


Tålmodighetshjørnet er neste blogg jeg vil presentere.
Marianne er ganske ny i scrappe- og bloggverden og bruker andre blogger som inspirasjon.

Ta en titt inn til hennes hjørne og se fex dette nydelige lyskortet;

 
Aud Kirsten viser fram skjønne kort på sin blogg Aud Kirsten's hobbyblogg
Bildene over sier vel alt  ;o)

Venke ble tipset av Turid og vil gjerne bli medlem.
Stilig bursdagskort.

Hun har en fin blogg du bør ta en titt inn til henne: Venke's scrapperier 
 
Janne-Lise skriver dette i en mail til meg;
 
Hei.

Jeg drister meg til å sende søknad om å få være med i dette fellesskapet :) Jeg synes det er et veldig godt initiativ å skulle samle så mange norske scrappeblogger som mulig. :)

Hva skriver jeg så om min egen blogg? Jeg er en fersk blogger som lærer litt nytt hver gang jeg er innom :) Jeg scrapper både LOèr og kort, men mest kort. Adressen til min blogg er http://janne-lisesverdenavpapirogslikt.blogspot.com/

hilsen Janne-Lise

Tusen takk for hyggelig mail.
Stilig Threefold card

Merethe lager nydelige LO'er og kort, sjekk disse


Ta en titt inn til henne Merethe's Scrapperier

Til slutt idag vil jeg presentere
Anita-Lise som skriver dette;

Hei

Jeg ønsker gjerne å melde meg inn i Norske Scrappere.
Kortlaging er min stor lidenskap som jeg har holdt på med de siste 3 årene.

Bloggen min finner dere her:


Ta gjerne en titt innom. Det er ikke alt jeg har lagt ut på bloggen av det jeg har laget,
men litt er det:) og mer kommer.

Hei så lenge, vi høres.
Anita

Nydelige kort, ikke sant?

Tusen takk for alle koselige mail jeg mottar, gøy at så mange syns dette er et bra initativ.
Jeg er klar over de mange forumer som er rundt om og hvor man finner veldig mye inspirasjon, råd og tips.
Men håper likevel at denne siden kan være et supplement til forumene,
jeg syns det er enklere å lese i en blogg enn å bla meg gjennom ørten innlegg på et forum (men det er nå meg...)

Ta gjerne med deg logoen vår og reklamer for oss på siden din  ;o)

Nyt dagen.

Klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar