torsdag 25. februar 2010

Nye medlemmer

Jeg vil presentere enda flere medlemmer idag ;O)

Turid sendte en mail hvor det står;

Hei!

Jeg har en blogg som for det aller meste handler om kortlaging :) Og jeg vil gjerne være med, selv om mine kort ikke er så veldig flotte og avanserte...

Flott initiativ!

Min blogg heter Turids papirpuslerier



Hilsen Turid
 
Ta en titt inn - vel verdt et besøk, syns kortene er skikkelige flotte jeg da!
 
 

Monica med den skjønne bloggen Lottens lille verden har et artig kort om "Tåfis" i sitt siste innlegg.  
 

Herlig stil

liker også at hun scrapper med tekstiler

Du må bare inn og titte.

Anne Marie skriver at hun scrapper såpass lite at her må hver smitt og smule ut i bloggen ;)
Men det hun scrapper er verdt et besøk inn for å se;


 Nyyydelig kort. Anne Marie's blogg
 
Randi lager helt skjønne kort og esker, et besøk inn på denne bloggen gjør at tiden forsvinner fort.
 

Fra Kari kommer denne søte mailen;

Hei.

Så utrolig flott at du tar initiativ til å samle oss på et sted. Det er jo så lett å gå seg vill når man som ny scrapper beveger seg inn i blogg og forumverdenen, og også for de som har holdt på en stund er det kjekt med nye impulser. Tusen takk også for en hyggelig kommentar i bloggen min og invitasjonen!

Noen ord om bloggen min ville du ha, jeg er vel ikke så god på å dra frem slik men:

Jeg startet å blogge mest for å samle alle jeg synes var så flinke til å lage kort på et sted. Og så er det et kjekt sted å holde oversikten over hva jeg lager selv. :)



Hilsen Kari
 
Hva med å få inspirasjon til å lage dette herlige telyskortet?
 
Besøk henne her

Linda har sendt denne hyggelige mailen;

Kjempestilig å samle alle Norske scrappere i en og samme blogg.Vil gjerne bli medlem. Sier aldri nei til gode tips og liker å tipse andre.

Legger logoen inn på bloggen min! Fant logoen inne på Marianne sin blog http://marianneshobby.blogspot.com/ --

Vennlig hilsen Linda

Så flott at du fant oss og tusen takk Marianne for at du reklamerer med logoen  ;o)

Inne hos Linda finner du mye flott

søte råsa kort med hester
til

konvoluttkort i vintage stil.

Sjekk ut bloggen hennes her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar