fredag 5. mars 2010

Nye medlemmer ;o)

Jeg har alltid visst det - men jeg kan sette det svart på hvitt også;

Det er utrolig mange hyggelige bloggere i blogglandia.

Helle skriver dette i en mail til oss;

Hei hei
Takker for hyggelig kommentar i bloggen min ,og har lyst til å bli medlem her:-)

Jeg Er ei papir og stempelgal "jente" som storkoser meg på hobbyloftet.
Det jeg stort sett lager er kort,men pynter også på esker av forskjellige slag,dekorerer lys,lager deilige drops som er veldig populære og smaker GODT!

Lager invitasjoner til de fleste anledninger,lager bordkort, - - ja,det er ikke fantasien som stopper meg,men timer i døgnet,og jeg er selvlært i det jeg holder på med.

Ta gjerne en tur innom bloggen min,og det er alltid hyggelig med kommentarer



Ha en kreativ kveld,
Ønskes fra Helle


Hennes nydelige blogg finner du her Helleshobbyloft

Neste mail kommer fra Katrine;

Heisann!

Vil gjerne bli medlem hos dere. Syns det var et supert konsept dere har. Jeg heter da Katrine (nicket mitt fra div. forum er Tjukkebollepus) er 32 år, bosatt i Sandnes sammen med mann og to barn. Det er da de to guttene mine som støtt og stadig er representert på LO'ene mine. Har scrappet i 2 1/2 år nå er det vel. Produksjonen min består stort sett av LO'er, men og en del esker. Innimellom slår jeg til med et kort eller to...

Har vært medlem av Familieskatter sitt designteam i snart 2 år nå, og har og det siste halve året jobbet hos de og i deltidsstilling. Bloggen min finner dere her: Katrines scrappeverden

Hilsen Katrine
 
Siv Anne har en herlig blogg dere må ta en titt inn til;
 
Hei !
Dette så spennende ut.
Fant veien hit etter at dere har lagt igjen en hilsen i bloggen min.
Vil gjerne være medlem.
 
Hilsen Siv Anne <3
 
 
 
Den finner dere her ;o)   Siv-Anne`s lille blogg

En annen koselig mail kommer fra Unni;

Heisan!
Takk for invitasjon:) Dette var jo en flott måte å finne frem i den store scrappejungelen:)
Jeg vil svært gjerne bli medlem:)
 
Min blogg inneholder bare kort så langt, jeg er helt hekta på utstansere, sommerfugler og glitterlim:) Liker alle stiler og blir lett revet med når jeg ser noe nytt i en blogg, noe som fort går utover lommeboken:)
 
Hilsen Unni
 
Sjekk ut bloggen hennes her;  Unni's kort



En blogg med helt skjønne arbeider. Besøk anbefales  ;o)
 
Turid med den flotte bloggen Knerten's kort og scrap er virkelig verdt et besøk;
 
Hei dere,
 
jeg kom over bloggen deres fra min navnesøster Turid sin blogg (Turid's papirpuslerier),
og tenkte jeg kunne prøve lykken jeg også :-)
 
Jeg har en blogg, som jeg startet i høst, hovedsakelig for å vise frem kort og scrapping. Hittil har det gått mest i kortlaging, men det er vel en del av scrappeverden, det også, ikke sant ?
 
Elsker å gå på kurs, for å treffe andre kortlagere/scrappere, og lage nye ting. Jeg har jo truffet så mange nye og herlige mennesker gjennom denne svært så dominerende hobbyen.
 
Jeg har dessverre ikke så mye tid som jeg skulle ønske, men prøver å få lagd noe hver uke :-)
Dere er hjertelig velkomne til å besøke bloggen min !


Mvh Turid (Hurlen)

Guro med Guros Lekeplass er siste bloggpresentasjon ikveld  ;o)

En hyggelig mail;

Hei :-)

Dette var jammen et godt initiativ, veldig fint med et "fellessted" der man kan få svar på ting og hente inspirasjon! Jeg heter Guro og er en relativt ny blogger, har lenge interesseret meg for papir og farger, men ikke drevet aktivt før det siste halvåret.

Hobbyen har tatt litt av i det siste, for det er jo en fantastisk givende hobby. Dessuten treffer man utrolig mange mennesker med samme hobby, og jeg syntes det er en veldig "positiv liten verden" her blandt scrappere.
Bloggen min inneholder mest kort, men har prøvd meg på litt LO'er og av og til kommer det litt håndarbeid eller noen bilder.

Hvis min blogg er kvalifisert, vil jeg veldig gjerne være med.

Klem Guro

Nydelige kort. Ta en titt inn til henne og sjekk ut hennes andre arbeider også !!!   ;o)

Takk for alle hyggelige ord og mailer.  ;o)

Klem Jeanette

Jeg har forresten presentert bloggen vår på Bloggurat.

1 kommentar: