onsdag 3. mars 2010

Konkurranse

Vil du være med - så heng på.

Vi trenger en logo og en header og du bestemmer ;o)

Tanken er at du lager en logo som er inkludert i en header - slik at jeg kan "ta ut" logoen og bruke den under reklamering.
Er du med?

Dere står helt fritt til å designe - eneste er at headeren må være avlang slik at den passer ovenfor.

Hvordan du velger å gjøre dette blir opp til deg - om du scrapper et avlangt kort for hånd eller om du velger å lage noe på dataen.
Vinneren blir avgjort demokratisk - ved at du selv stemmer på din favoritt  ;o)

Premien som Aud Kirsten sponser er;


Nydelig stempel, herlig blonde og blomster.

Fristen er 21.mars klokken 20 og du må være medlem her for å bidra.

Håper å motta mange bidrag.

Tvi tvi

3 kommentarer:

  1. Hvordan blir jeg medlem her? Har lagt meg inn som følger, men får ikke gjort noe der det står Bli Medlem? :)

    SvarSlett
  2. Hei


    så koselig at du vil bli medlem ;o)


    Du kan sende meg en mail og presentere deg littegranne ;o)

    Trykk enten på "kontakt oss"
    eller
    "Bli med i det store felleskapet" under bli medlem kategorien

    eller bruk mailadressen

    norskescrappere @ live.no (uten mellomrom selvfølgelig - vil ikke skrive mailadressen helt ut pga spam...)

    Mvh
    Jeanette

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Stempelet har jeg fått lånt, men det er fra Stempelglede. De har en sånn plate med vennedikt/ord!
    KNALLFIN!!

    SvarSlett