onsdag 3. mars 2010

Nye medlemmer

Tid for ny oppdatering av nye medlemmer  ;o)

Ulrika er første jente ut idag. Hun er svensk, men har bodd i Norge i vakre Lofoten i 13 år - så vi regner henne selvfølgelig som "godt norsk"  ;o)

Hun skriver; " Jag har scrappat i 2 1/2 år och det blir mest layouts i min blogg"

Sjekk ut hennes nydelige blogg her; Ulrikas scrapperier

Cathrine sendte denne mailen til meg og hun har en lekker blogg du må avgi et besøk;

Hei!
Kom tilfeldigvis over denne flotte bloggen, og måtte nesten sende dere en mail.

Jeg heter Cathrine, er 20 år og har scrappet i 3 år.. Bloggen min har vært oppe og gått i ett år, men har blogget tidligere og. Scrapper LOer, lager kort, stempler, dekorerer esker, u name it..Strikker litt og, og tar litt bilder.. Men bloggen inneholder nok mest papirrelaterte ting ja!

Blogg adressen min er Kikki's scraproom

Hjertelig hilsen Cathrine/kikki.

En vårlig hilsen kommer fra Gro;

Hei!
Takk for en hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg har selvfølgelig lyst til å bli medlem her inne. Bloggen min heter Gro's Hobbyhjørne og består for det meste av kort, men har også veldig stor sans for andre "ting" som ikke er 6"x6"...

Jeg begynte med papirhobby våren 2008, og har vel vært hekta siden den gang. Jeg har også stor sans for søte motiver, og fargelegger både med promarkers og distress. Er DT hos Moia og Karens Doodles.

Vårlig hilsen fra Gro Tveitstøl




Velkommen på besøk Gro's Hobbyhjørne

Det var våre nye medlemmer for nå - jeg kommer plutselig tilbake med et nytt innlegg ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar