søndag 7. mars 2010

Nye medlemmer

Vi har fått flere nye medlemmer ;o) 

Lena Marie sin blogg er verdt å titte inn til, utrolig mye fint å se på og bli inspirert av

     

Du finner den her LillMi's Hverdagsboble

Papirskreppa sendte denne hyggelige mailen;

Hei
Jeg ønsker å være medlem i Norske Scrappere:) Har sett i bloggen deres, og synes dette var en fin ide.
Her er mye inspirasjon, og så er det alltid kjekt med konkurranser:)

Håper dere liker bloggen min. Den heter Papirskreppas hobbier


Et besøk inn til henne anbefales ;o)

Siste jente ut i dag er Torill som skriver dette;

Nå ble jeg jo nysgjerrig og måtte jo inn å titte.
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Setter alltid pris på det - hvem gjør vel ikke det?

Jeg er altså Torill - også kaldt SCREPPA. Jeg scrapper mest, men leker meg også med ArtJournal og litt kort. Jeg elsker denne hobbyen, og det den fører med seg!
Og jeg har virkelig lyst til å henge med og se hva den kan bringe videre av flotte bekjentskaper, oppgaver og opplevelser!

Ta gjerne en titt i bloggen min :0)

Og jeg vil gjerne være medlem hos Norske Scrappere!!

Vennlig hilsen Torill


Bloggen til Torill finner du her Screppa

Tusen takk for hyggelige ord, gøy når så mange vil være med oss.

Fortsett å spre ordet slik at andre finner oss - som Torill skriver;
"...se hva den kan bringe videre av flotte bekjentskaper, oppgaver og opplevelser!"

Send gjerne inn deres kreativiteter - bilder med forklarende tekst - så legger jeg det ut til inspirasjon  ;o)

God kreativ søndagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar