tirsdag 9. mars 2010

Nye medlemmer

2 jenter til har skrevet til meg med ønske om å bli medlem her hos oss;

Karianne skriver dette;

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. :)
Med kommentarar kjem blogg besøk og bloggen deres va jo kjempe flott.
Ein utrolig flott idè og eg vil gjerne ta del i fellesskapet. :)

Eg er Karianne, kjent som Karialov ute i bloggverda.
Eg er 21 år gammal jente som har dreve med kort i rundt 4 år. :)

Bloggen min består mest av denne hobbyen, eg legg ut bilder av alle prosjekta eg har, både som eg sjølv gjer vekk og bestillingsverk.
Liker nye utfordringar sjølv om eg har landa på min eigen stil og er utrolig glad i å sjå kva andre i den store kort og scrappe verda styrer på med.

Det gir meg utrolig mykje inspirasjon å sjå på andres blogger, kan forsvinne i mange timar på blogg vandring. :)

Bloggen min heiter Kariannes hobbypuslerier, håper den faller i smak. :)

Vennleg helsing frå Karianne


Karianne - bloggen din falt veldig i smak ;o)
Nydelige arbeider.

Ta en titt inn til henne du også!

Andre jente ikveld er Ann-Katrin, som skriver;

Hei

Jeg kom tilfeldigvis over bloggen deres og det er en flott idè å samle scrappeblogger!

Jeg er en tvers igjennom scrapper og blir gjerne medlem.
Er aktiv i både inn- og utland og er med i forskjellige design team.

Bloggen min: Papirhobby

Med vennlig hilsen Ann-Katrin


Helt utrolig nydelige arbeider.  Stikk innom og bli betatt   ;o)

Alle deres blogger med deres nydelige arbeider, får meg til å lure på om jeg noensinne blir like flink...

tusen takk til dere alle for at dere vil være medlemmer her, det gjør letingen etter bloggene deres enklere.
Spre gjerne ordet - vi er maaaaaaange scrappere ;o)

Ha en fin kveld.

Klem

2 kommentarer:

  1. Heisan
    Dette er mitt første besøk her og angrer ikke på det,for her var det masse flott å titte på og har lagt meg til som følger.
    Tusen takk for titten og jeg kommer nok igjen.

    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.Såå koslig.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Da er jeg også medlem! Tusen takk for presentasjonen.

    SvarSlett