onsdag 7. april 2010

Nye medlemmer

Heisann og vel overstått påske. Nå er hverdagen over oss igjen  ;o)

Jeg har ikke så god tid på meg for tiden til å blogge og nå har jeg 12 nye medlemmer å presentere, så kopierer rett og slett mailene og legger det ut.

Sakkalo er første jente ut;

Hei
Jeg synes initiativet – og siden – til Norske Scrappere er kjempeflott, og vil gjerne bli medlem.

Jeg lager kort, har gjort det i mange år, men vært «skikkelig aktiv» kun de siste to årene. Startet blogg i september 2008, og har publisert 129 innlegg siden da. Begynte å delta i utfordringer i høst, og synes det både er moro og inspirerende.

Bruker litt tid på nettet og ser hva andre gjør, henter inspirasjon og lærer meg nye teknikker. Har to «hang ups» for tiden, det er blomster og Promarkers. Tror ikke jeg lager kort uten i alle fall én av delene. Men hvem vet, kanskje finner jeg på noe nytt snart.

Er så heldig å ha et stort hobbyrom (som er gjesterom en gang i måneden), med hyller, samlepermer, skuffer, skap og det meste fylt med stæsj, papir, blomster, tusj, puncher, ting og tang. Noe stammer fra min barndom (kaster sjelden noe), mye er fra de siste to årene. Utfordringen er å bruke det jeg allerede har, fremfor å kjøpe nytt stadig vekk.

Jeg samarbeider med Gillers Hus, skal bli med i deres DT og skal også starte webshop for dem.

Er det plass til meg hos dere?

God påske!

♥ Sakkalo ♥

Selvfølgelig er det plass hos oss ;o)

Sjekk ut hennes nydelig blogg her; Sakkalo - ganske enkelt

Linda skriver dette;

Hei :)

Jeg er en jente, husmor og mamma til 3, som elsker scrapbooking!!
Prøver å få tid innimellom en hektisk hverdag til både LOer og kort. Synes dette er den beste hobbyen som fins, rein terapi :)) Legger bildene på hjemmesiden etterhvert som de er lagd, og synes det er veldig arti å få positive tilbakemeldinger (jeg er laaangt fra proff, men syns det er gøy likevell)

Min side heter Linda's greier

Vennlig hilsen Linda


Ta turen inn da vel  ;o)

Camilla har sendt oss denne koselige mailen;

Hei!

Jeg ønsker å bli medlem!:)

Jeg har kikket litt i bloggen deres, og det er så koselig å lese seg nedover, og å se på alt det flotte som lages her i Norge!

Litt om bloggen min:
Jeg har kalt den Cards by Camilla, litt siden det er mange som ikke snakker norsk som leser den. For det meste så lager jeg kort, men det hender en sjelden gang at jeg hiver meg utpå noen prosjekter også. Jeg er veldig glad i blonder, perler, glitter og stas;) Så da blir kortene deretter også.
Det morsomste syns jeg er å fargelegge motiv, og da med Distress Ink.

Jeg begynte med bloggingen i februar 2008, og det angrer jeg ikke et sekund på!
Jeg har blitt "kjent" med mange andre kortlagere, både her i landet men også utenlands.
Gjennom bloggen har jeg også på en måte "blitt oppdaget" av ulike stempelfirma, som har spurt om jeg vil designe for dem. Det er jo som en drøm:)
Så i dag er jeg stolt designer for Stempelglede, Whiff of Joy og Magnolia!
Og hadde jeg ikke hatt bloggen hadde aldri det skjedd!

Jeg har også en blogg til, den heter Magnolia Cards by Camilla.
Her legger jeg inn alle arbeidene mine for og med Magnolia.
Så er det noen Magnolia-fans her, så er den verdt et besøk, her ligger linker til de andre i Design Teamet, og til Magnolia-shopen m.m.

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig GOD PÅSKE!!

Klem fra Camilla


2 herlige sider som er verdt å ta en titt inn til.
(jeg har kun lagt til "Cards by Camilla" bloggen til i våre lister - slik at antall blogger stemmer med antall medlemmer. Kommer etterhvert til å lage en linkeside - da vil Magnolia-bloggen havne der. Håper det er greit. Jeanette)

Veronica skriver dette;

Så flott at det finnes et sted som dette! Her tror jeg nok at jeg vil finne masse inspirasjon.
Jeg kom tilfeldigvis over denne siden i dag, og dette ser ut som et sted jeg kan trives.
Kjempefint å få samlet så mange papirfrelste på et sted.
Og hvis det er mulig vil jeg veldig gjerne bli med.

Jeg heter Veronica, er 36 år og bosatt i Trondheim sammen med mann og to små barn.
På nett er jeg mest kjent som Cino.
Jeg scrapper ikke, men lager en del kort.
Bloggen min handler derfor mest om det, selv om jeg også i perioder liker å holde på med andre hobbyer som perlesmykker, strikking, hekling og søm.
Men nå har jeg jo funnet ut at jeg kan sy på kort, hekle søte små blomster til kortene mine, og deretter pynte de med hjemmelagede pyntenåler med perler. Så da slår jeg jo flere fluer i en smekk :)

Bloggen min finner dere her: Cinos verden

Velkommen inn for en titt! Hilsen Veronica


En herlig blogg - sjekk den ut.

Karin har sendt denne mailen;

Hei Norske Scrappere (",)

Utrolig flott å samle alle Scrapperne i en blogg og jeg ønsker selvsagt å få lov til å bli medlem hos dere (",)

Min blogg Trollkatta's Scrapping handler for det meste om scrapping, stempling og kortlaging. Av og til har jeg andre kreative ideer som jeg har lyst å vise frem.
Den stilen jeg er mest glad i er Vintage og det er noe som har opptatt meg fra jeg var ganske liten. Har alltid samlet på gamle ting, og det gjenspeiler seg også i mitt hjem.

Ta en titt innom bloggen min å se om det er noe som kan inspirere dere og andre (",)
Gleder meg til å følge bloggen deres.

Hilsen fra Karin


Neste mail kommer fra Therese;

Heisann

For en super blogg dere har. Jeg vil gjerne bli medlem

På min blogg legger jeg for det meste ut LO`s, men det hender jeg legger ut andre scrapperier også. Jeg er medlem i designteamet til Gode Minner og legger også ut alt jeg lager til butikken.

Scrappehilsen Therese (Tæsj)


En herlig blogg du bør besøke.

Else har sendt denne hyggelige mailen;

Så supert med en samleblogg=).
Det er jo så mange flotte inspirerende boggere der ute og nå ble det lettere å finne dem =).
Jeg koser meg mye med surfing rundt i bloggene der ute og henter inspirasjon og vil gjerne være med på dette.

Jeg har blogget i drøyt et år. Bloggen min er en kortblogg siden jeg ikke har våget meg inn i LOènes verden enda.
Kanskje dere finner at min blogg kan være inspirasjon for andre også.

Her finner dere den : Elines blogg

ha en flott påske

mvh Else


Nydelig blogg - sjekk den ut.

Tone skriver dette;

Hei hei
Jeg har aldri sett denne siden før nå jeg....men det sier nok mer om meg tror jeg...hihi.

Jeg ønsker veldig gjerne å bli medlem i/på Norske scrappere.

Bloggen min heter Tones scrapperom og lille reiseblogg...... sistnevnte av den grunn at jeg scrapper alle bilder jeg tar og mye fra reiser :o) (som er min andre hobby)
Vet ikke om det kvalifiserer til et unikt navn, men det handler definitivt mest om scrapping :o)

Ønsker dere en super påske.

mvh Tone K.


Lekre arbeider du bør titte på  ;o)

Kaia er neste ut;

Hei.

Jeg vil gjerne bli medlem hos dere.

Hilsen Kaia


En inspirerende blogg vel verdt å sjekk ut


Anette skriver dette;

Hei.

Jeg vil veldig gjerne bli medlem av bloggen!!! Veldig lurt å samle alle kreative bloggere på et sted ;)

Jeg heter Anette og har scrappet siden 2005. Har blitt en del LO'er, men den siste tiden har det gått mest i kortlaging. Jeg lager også en del digitale prosjekter ;)

Her er min blogg: Anette's hobbyverden

Anette


Flotte arbeider - skynd deg inn.

Neste jente med hyggelige ord er Gunn-Eirill;

Hei :-))

Dette var en skikkelig allright blogg å komme over.
Tusen takk til det kloke hode som kom opp med ideen :-)

Bloggen min er en ren papirblogg der av navnet Gunn-Eirills papir verden. Kanskje ikke det mest spennende men navnet mitt er jo ganske skjeldent......

Vil gjerne få lov å bli medlem hos dere!!!!

Jeg lager kort og LO`er og det går i bølger hva jeg lager, er nå inne i en periode med LO`er. Har forskjellige stiler på prosjektene mine og jeg prøver meg frem endel men ikke bestandig med stort hell ;.)

Hilsen Gunn-Eirill


Nydelig blogg du bør besøke

Siste jente ut idag er Sølvi som skriver disse hyggelige ord;

Hei!

Jeg er stadig innom å "snoker" i andres blogger etter inspirasjon, og slik fant jeg denne flotte siden;)

Mitt navn er Sølvi Helen, jeg er bosatt i Ålesund hvor jeg er gift og har to barn (som er voksne) og et barnebarn på 1 1/2 år. Ved siden av å jobbe i barnehage så er jeg avlaster til verdens flotteste jente, hun har Down Syndrom men det glemmer jeg til stadighet;o)

Bloggen min dreier seg for det meste om mine prosjekter, lager både kort og Loer, tok et kurs innen LOer i 2007 og ble umiddelbart hekta!!!! Om jeg skal beskrive min stil så må det sies at den er enkel og med rene linjer, har prøvd meg på Vintage og lag-på-lag men havner tilbake på symetri og rene linjer hver gang, og så lenge jeg storkoser meg så er det vel greit;))

Håper jeg kan bli medlem her inne, ta gjerne en titt i bloggen min (som har et veldig langt navn som jeg angrer på hver gang jeg må skrive hele adressen)! Ha en fortsatt fin dag c",)



Herlig blogg du bør besøke

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Hvis du har noe du ønsker å vise oss, eller vet om en oppskrift som kan være kjekk for andre å finne - send den til meg så legger jeg det ut.

Kom gjerne med fyll til sidene våre - se linker øverst.
Her trenger vi mer  ;o)

Ha en flott og kreativ kveld.

Klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar