tirsdag 20. april 2010

Nye medlemmer

En epoke er forbi og en ny er startet for meg  ,o)

Jeg er tilbake etter over en måned med flyttesjau... phuh

Jeg starter med å presentere våre nye medlemmer;

Line er første jente ut idag;

Hei

jeg heter Line og har drevet med kortlaging i mange år nå. Siden 2002 tror jeg det var, da jeg tilfeldigvis stoppet på Bikuben på vei hjem fra jobb. Det var i Bikubens spede begynnelse. Det var vel 2 reoler med stempler og litt kartong og annet stæsj. Men maaasse silkeblomster og nips.
Jeg meldte meg på et kurs da, for dette så jo morsomt ut. Siden det har det bare blitt mer og mer.
Driver bare med kortlaging stort sett.

Kjempesmart ide å samle norske scrappere på et sted og jeg vil gjerne være medlem.
Min blogg heter Lines kreativiteter

Nydelige kreativiteter spør du meg, sjekk det ut selv ;o)

Maya har sendt oss denne hyggelige mailen;

Heisann :)

For ett utrolig flott tiltak!! Her er det jo bare sååå mye flott inspirasjon, og alt samlet på ett sted!
Genialt :)

Jeg vil gjerne være med, om det er plass for en liten papirfreak?!

Mitt navn er Maya og jeg ble hektet på kortlaging for 3 år siden :)
Jeg bare elsker denne hobbyen!! Her kan man virkelig utfolde seg og man blir aldri utlært! I tillegg har jeg fått så mange nye gode venner, alt på grunn av kortlaging og blogging :)

Jeg er så utrolig heldig å få være en del av Design teamene til; InkyWings, hÄnglar & stÄnglar, Hearfelt Creations og Gjeste designer hos Unik Hobby.
I tillegg er jeg inspiratør hos Sketchy Colors og Sketch Saturday:)

Jeg er utrolig stolt og glad for å få lov til å kunne være en del av disse utrolig flotte teamene, og det gir meg så masse!

Stor klem fra Maya


En flott blogg du ikke bør gå glipp av

Neste mail har Ellinore sendt oss;

Dette var en blogg jeg ble skikkelig tent på.....ønsker selvfølgelig og bli medlem her. Startet med og lage kort våren 2009, så ble det blogg på høsten og siden har det bare tatt helt av. Synes dette er en kjempemorsom hobby, titter stadig innom andres blogger .......morsomt og se hva andre lager og hente innspirasjon.
Hilsen Ellinore.


Sjekk ut den herlige bloggen hennes

Mette skriver dette;

Hei :)
Jeg heter Mette, er 33 år. Har en datter på 9, og samboer. Bor rett utenfor Tønsberg.


Jeg har akkuratt oppdaget Scrapping, og har fått dilla, Er ikke så veldig flink enda, og mangler myyye utstyr og ting og tang. Men holder på å "bygge meg opp".

Det er så utrolig mye flott på Sidene deres, og får masse tips og ideer. Har prøvd å lage Blogg, men ikke forvent dere for mye. Er veldig "amatør" enda:)

Uansett...tusen takk for flotte sider.

Mette


Syns bloggen er skjønn jeg, flotte arbeider.

Fra Benedicte kommer denne mailen;

Hei.
eg har akkurat kommet over bloggen din, og og synest den er kjermpeflott og kunne gjerne tenke meg å få bli medlem.

bloggen min heter Benedicte sin blogg, og den finner du her: http://benedihs.blogspot.com/

eg lager hovedsakelig kort, men også esker/bokser, og ATC'er. Har og prøvd meg på LO'er, ichies, twinchies og moo's. er veldig glad i å prøve ut forskjellige brette-teknikker og maler eg finner på nettet. og disse finner du restultatet av i bloggen min.

det hender og at du finner et og annet blinkskudd av familien min på bloggen, men i hovedsak er det nok kort du finner der.
ellers så prøver eg å vere en aktiv kortlager/blogger, men med 2 små barn i huset, gutt på 3 år og jente på 2 mnd( født feb 10), så er det ikke alltid tiden strekker like mye til.

er i tillegg DT-medlem på dansk-norske Kort o mania, http://kortudfordring.blogspot.com/

hilsen Benedicte


Flotte kreativiteter - ta en titt du og.

Siste jente idag er Merete, som skriver disse koselige ord;

Hei,hei!
Så flott med egen blogg for norske scrappere, at det er så mange trodde jeg nesten ikke. Kjekt å se andres blogger, får mye inspirasjon, tips og blir på en måte kjent med nye scrappere.

Jeg er så heldig å ha 7 stk. scrappevenniner som startet noe sammtidig (år 2006), vi treffest en gang i uken. Ordnet meg blogg i fjor, så er ganske fersk der enda.

Vennlig hilsen Merete.


Merete sin nydelige blogg finner du her

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Velkommen til oss  ;o)

Hvis du har noe du ønsker å vise fram til oss for inspirasjon
-
om det så være et kort, LO, en mal eller noe annet papirstæsj
send det inn så legger jeg det ut.

Ha en flott kreativ dag

Jeanette

Ps - legg oss gjerne til i blogglista di og ta med deg logoen vår - slik finner andre oss  ;o)
Tusen takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar