tirsdag 8. juni 2010

Nye medlemmer

Heisann  ;o)

Nå er det på tide å presentere våre nyeste medlemmer, det gleder meg at så mange ønsker å bli medlem her hos oss.

Stine har sendt oss en koselig mail;

Heisan!
Jeg har akkurat oppdaget bloggen deres, og synes dette var et veldig spennende og inspirerende sted! Om mulig, vil jeg veldig gjerne bli medlem :-)

Her er litt om meg:

Jeg heter Stine, er 25 år og bor i Horten med samboer og en sønn født i 2009.

Jeg oppdaget scrapping via Gode Minner i Tønsberg, hvor jeg deltok på et nybegynnerkurs i 2007 (det har blitt noen kurs etterhvert!). Men det tok ikke helt av før sønnen min ble født i april 2009. Jeg lager mest LO'er, men koser meg gjerne med å lage kort eller andre småting også! Jeg føler meg fortsatt ganske fersk, og har ikke helt funnet en favorittstil enda - men jeg er glad i sterke farger, og syns det er gøy å prøve ut nye teknikker. Jeg koser meg også masse med alle de flotte bloggene, det er utrolig mange flotte og inspirerende scrappere der ute!

Her finner dere mitt univers Mitt lille scrappeunivers

Klem fra Stine

Flott blogg du bør titte inn til

Ei anna jente som gjerne vil bli medlem er Gro, med den kjempe fine og inspirerende bloggen

Bare se på disse herlige kortene som hun har laget;


Wibecke har også sendt oss mail for å bli medlem, se hennes nydelige arbeider

på hennes blogg som heter Wibeckes kortside

Trine ønsker også å bli medlem hos oss. Hun har en blogg full av herlig inspirasjon.


Ta en titt på flere inspirasjonskilder ved å klikke deg inn til

Også Wenche ønsker å bli medlem hos oss  ;o)

Hun har en flott blogg med massevis av kreasjoner som er vel verdt å ta en ekstra titt på.

Klikk deg inn til Wenche's Papirkaos!

Inger har sendt oss denne hyggelige mailen;

Hei :)

Kom over denne spennende bloggen idag og har veldig lyst til å bli medlem hos dere - om jeg er kvalifisert:)
Bloggene mine handler for det meste om scrapping (en med kort og en med atc´er).
Jeg begynte å scrappe for mange år siden (i 2001 tenker jeg det var), var på et kurs da, men så dabbet det hele av for så å blusse opp for fullt igjen for et par år siden:)
...og nå er jeg hekta... :)))
Har veldig lyst til å begynne med Lo´er også etterhvert. Har maaaasse bilder av ungene liggende:)
Jeg liker også å tegne, male, lese og brodere:)
Ha en super dag!
*Scrappeklemmer fra Inger*


Inger sin blogg finner du ved å trykke deg inn til

Fra Renate kommer disse koselige ordene;

Hei

I dag oppdaget jeg bloggen deres. Fantastisk. Så utrolig mye inspirasjon. Jeg håper jeg er et verdig medlem, og at dere vil ha meg med i den fantastiske gjengen.

Jeg har scrappet i så og si ett år nå. Jeg elsker det. Det går for det meste på kort og LO's, men også andre ting.

Ha en kjempefin helg:)

Hilsen Renate

Hennes blogg finner du her
Lisa har sendt oss mail med ønske om å bli medlem;

Heisann !
Ønsker gjerne å bli medlem hos dere =)
Bloggen min handler stortsett om scrapping, også litt om hverdagslivet til meg og famillien ellers.
Har scrappet siden 2005 da jente nr 1 kom til. Og venter jente nr 2 nå til juli =)
Bloggen min heter;

En blogg vel verdt et besøk, masse fint ;o)
Henrikke har sendt oss en superkos mail;

Hei :)
Jeg så man kunne bli medlem hos dere og det virker kjempe kjekt. Nå er bloggen min helt ny, altså 2 dager gammel, men jeg er veldig aktiv for det. Har bare ikke lagd blogg før nå. Bloggen min handler kun om scrapbooking og kortlaging. Den heter Henrikkes kortkreasjoner. Både fordi det da er personlig for meg og det gjør det lettere og huske den og fordi jeg vil at folk skal vite hva bloggen handler om.
Håper å høre fra dere snart :)
 
 
Titt inn til Henrikke's kortkreasjoner
og nyt skjønne arbeider
 
Pia har også sendt oss en mail med ønske om å bli medlem  ;o)
 
Hun har en herlig blogg du bør besøke
 


Fra Lena kommer denne hyggelige mailen,
som kanskje også stiller samme spørsmål som andre lurer på  ;o)

Datt plutselig inn her :-) Denne bloggen var ny for meg, men ser veldig spennende ut :-) Ser att mange i blogge kretsen min har funnet vegen hit.Jeg er vel litt treg da :-S
Hadde vært morro å få bli medlem.

Jeg er ofte med på utfordringer, å syns att det er ekstra morro med de norske bloggene. Ta en titt på bloggen min : Lenas kort å se om den holder mål.

Savner blog regler her.......eller er det kansje jeg som ikke ser godt nok!
På noen blogger, så vil de ha bidrag som kun er laget for deres blogg.
Noen har også begrensninger på hvor mange bidrag som kan sendes inn.
Det alle har tilfelles, er att bidragene må være nye :-) ,så den saken er jo ganske klar.

Håper å få høre fra dere :-)

Hilsen Lena



Jeg håper jeg ikke skuffer deg nå Lena  ;o), men Norske Scrappere er ingen utfordringsblogg i slik måte at man sender inn bidrag til en konkurranse.
Vi er en blogg som samler alle norske scrappe-blogger slik at det blir lett for oss alle å finne hverandre.

Våre utfordringer er kun ment for å hente inn inspirasjon slik at dere som leser bloggen vår lett finner den på et sted.

Bloggen din er kjempe fin og holder absolutt til medlemsskap her hos oss  ;o)

Silje har sendt disse søte ord;

Hei!
Jeg syns dere har en utrolig fin blogg, og jeg syns det er et veldigfint tiltak med en slik side :)

Jeg har scrappet i et par år, og syns det er veldig gøy. Jeg er under stadig utvikling når det kommer til scrapbooking, og for tiden liker jeg godt å leke med farger. Er mest glad i å lage kort, men syns det også er morsomt å prøve seg på LO'er, bokmerker, og andre ting som kanlages av papir!

Det går litt opp og ned på hvor aktiv jeg er, men har nå fått skikkelig giv igjen! :)

Håper jeg kan bli medlem, og kanskje gi dere et innblikk til hva en litt yngre scrapper enn gjennomsnittet lager :)
Min blogg heter "From crap to scrap"

- Silje



Flott blogg med masser av inspirasjon, ta en titt du også!  ;o)

Nestsiste jente ut er Hanne som har sendt oss denne mailen;

Hei hei :)
Jeg vil gjerne være medlem hos dere, titte nettopp innom dere og så at her kan jeg virkelig hente inspirasjon! Fantastisk ide med en sånn blogg.
Bloggen min handler bare om papir og blekk og stempling - dere finner den her:

 Klem,Hanne:)

Sjekk ut bloggen hennes for flere inspirerende kreasjoner  ;o)

Siste jente ut denne gangen er Beate som skriver dette til oss;

Hei!

For en fantastisk god ide å samle bloggene sånn! Fikk bare så vidt kikket innom nå, men dette skal utforskes.

Min blogg handler hovedsaklig om scrapping, har også blogget litt om hvordan jeg laget mitt nye scrapperom (stort). Rommet er ikke helt ferdig enda, så mulig det kommer flere bilder derfra. Fremover kommer det nok kun til å handle om scrapping og scrappetreff!

Med vennlig hilsen
Beate


Sjekk ut hennes spennende blogg;

Velkommen til oss jenter  ;o)

Ikke glem denne månedens utfordringsinspirasjon

Bretteteknikk

Les mer HER

Ha en herlig kreativ kveld  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar