tirsdag 1. juni 2010

Vinner av vår give away

Hei alle sammen

Jeg beklager at jeg har liggi "litt på latsiden" med å få ut innlegg, men jeg har nå gått med en øyeinfeksjon i 3 mnd og har fått nye medisiner... igjen.
De medisinene gjør at jeg er veldig lysømfintelig så å sitte foran data over tid, svir i øya...
(solbriller blir for mørkt... hehe)

Alle som har sendt oss mail om å få bli medlem - vi har mottatt dem og jeg sitter og skriver innlegget med presentasjonen, men siden jeg må skrive puljevis - tar ting tid  ;o)

Håper dere bærer litt over med meg...

Vel, så var det trekning av give awayen vår.

50 stykker ville være med,
noen av dere trakk også 2 lodd.


Det hadde jeg også gjort, for Linda sponser en herlig premie med mye flott stæsj.

Jeg har brukt random.org
til å trekke ut en vinner

****
***
**
*

og

*
*

vinneren er

**
*
**
*
**




(ikke scroll så veldig fort da =P )






*
**
*
**
*
**




(Lurer
hvor
mye
lenger
jeg
klarer
å
holde
dere
pinebenken?)

**
*
*


*

*







Anette

som hadde sikret seg 2 lodd.


Gratulerer så kjempe masse Anette, dette var gøy.

Send oss din adresse på
så vil du få tilsendt premien din  ;o)

Anette kan du besøke ved å gå inn til



Tusen takk Linda for at du har sponset premie  ;o)

Linda sin blogg finner du ved å trykke deg inn til

13.mai 2010 kl 22.45 hadde Norske Scrappere

83 følgere, 3073 besøk

nå, ca 2 uker etter,
har vi kommet opp i

116 følgere, 4044 besøk

Tusen takk til dere alle  ;O)

Klem Jeanette



2 kommentarer:

  1. Nei nå må du gi deg, vant jeg???
    Ja, det må jeg virkelig si!
    Trengte faktisk den oppmuntringen i dag! Sitter her med en kraftig forkjølelse og høy feber. I tillegg har jeg lesedag og skal levere en eksamensoppgave i morgen på 12 sider....
    Gleder meg veldig til å få pakke i posten!! Tuuusen takk for at dere trakk meg ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Anette :)God det kom på riktig dag og god bedring så du får levert eksamen i morgen :)

    SvarSlett