mandag 22. november 2010

Nye medlemmer

Ikveld presenterer jeg våre nye medlemmer  ;o)

Først ut er Astrid som skriver;

Heisann:-)

Astrid heter jeg og er innehaver av kortbloggen " Astrid`s Lille Stempelverden".
Oppdaget denne hobbyen i 2006 og det tok ikke lang tid før jeg var hektet.
Har aldri før hatt en hobby som har gitt meg så mye glede som det å lage kort gjør.
Timene bare flyr når jeg setter meg ned med papir, stempel og stæsj:-)
Og så har jeg blitt kjent med så utrolig hyggelige mennesker, som deler min glede
over denne hobbyen vi har felles:-))


Jeg er med i en liten gjeng med scrappere og kortlagere som møtes til jevnlige treff
og det er alltid like koselig.


Bloggen min ble opprettet i mars 2009 og den finner du her:

Astrids lille stempelverden

Velkommen innom !

Håper det finnes en plass til meg også på medlemslista deres ;-)

Vennlig hilsen Astrid


Ta deg en tur inn til en nydelig blogg med massevis av inspirasjon  ;o)

Neste er Siv som har sendt denne mailen til oss;

Hei!

Jeg ble smittet av "papirbasillen" for 5 - 6 år siden. Lager både kort og LO'er og stortrives med denne hobbyen.  Jeg er ikke så veldig begeistret for det som er overpynta, så det blir som oftest veldig stilreint og enkelt.
 Bloggen min er ganske fersk, fra september i år, - så det gjenstår litt "mekking" her. Prøver å oppdatere ofte og synes det er moro når noen legger igjen en kommentar.

Koselig om du vil ta en titt.

Papirpuslerier

Hilsen Siv

En nydelig blogg du bør titte inn til.

Ina Emilie har sendt oss denne mailen;

Hei!

Ina Emilie heter jeg og er mamma til en skjønn liten gutt som får egne scrappede album hvert år.
Jeg har holdt på med scrapping i 9 år, men kan enda ikke si nøyaktig hvilke stil jeg har da jeg er "altetende".
Jeg lager både kort, LO`er og andre ting i papir.
Jeg har kun blogget et par år, men elsker mer og mer den siden ved scrapping. Det å kunne snuse rundt i andre blogger, hente inspirasjon og ideer er kosetid jeg setter av hver dag. :)
Hadde vært koselig med et medlemskap hos dere. Og dere er hjertelig velkommen i bloggen min :)

Hilsen Ina Emilie


En herlig blogg vel verdt et besøk
Ina Emilies verden

Fra Helene kommer denne mailen;

Heisann

Jeg er ei jente på 30 år med dilla på kortlaging. Har omsider fått
ordnet bloggen min, og har veldig lyst til å bli medlem hos Norske
Scrappere.


Det er gøy å hente inspirasjon hos andre, og forhåpentligvis kan jeg
inspirere andre litt også...?


Bloggen min handler stort sett om kort, bittelitt om fotografering og
bittelitt om små "interiør-prosjekter".


Håper jeg får bli medlem hos dere :-)

Søndagshilsen fra Helene

Trykk deg inn til
og bli inspirert av de mange flotte kreasjonene du vil se  ;o)

Ellen har sendt oss denne hyggelige mailen;

Hei på dere!:)

Ellen heter jeg, og i bloggverden er det ScrappEllen:)

Jeg begynte å lage noen få enkle julekort ved nyttårstider 2010, fordi jeg ville gi bort noen personlige. Kort fortalt så ble jeg helt bitt av denne hobby'en, og liker meg for tiden best ved hobbybordet å lage kort!:) Skaper, skuffer, gulv og vegger blir stadig mer overfylt av scrappeting..men lommeboka bare blir slankere..men det er heeelt greit, så lenge det er til disse tingene!:))

Jeg lager bare kort, foreløpig, og "kom gjerne på besøk", det er ScrappEllen !:)

Ønsker dere en strålende dag!

Klem, Ellen:)


En blogg du bør besøke  ;o)

Siste jente ikveld er Merethe;

Hei

Jeg lurte på om det var rom for meg å bloggen min hos dere?

Bloggen min heter Merethe.

Jeg liker å holde på med kortlaging, og det er det jeg blogger om (noen innlegg fra ferie og oppussing havner nok også her...)
Ta en titt på bloggen min og se om jeg passer inn :-)

Merethe


Klikk deg inn til en nydelig blogg og bli inspirert av flotte kreasjoner  ;o)

Velkommen til oss jenter.

Legg gjerne logoen vår på siden deres,
så finner flere oss  ;o)

Ønsker dere en kreativ og flott kveld

Klem

Ps Jeg klarer ikke å få innlegget bedre, tross ørten forsøk på å forandre tekststørrelse og mellomrom...
Beklager, men nå gir jeg opp og lar det være som det er nå  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar