tirsdag 23. november 2010

Papir oppbevaring

Heisann godtfolk   ;o)

Jeg har mottatt en mail med spørsmål om jeg kan ta opp temaet - oppbevaring.


Jeg vet at ene linken på siden vår viser en fantastisk side om alt av oppbevaring,
men leseren vår savner likevel litt informasjon om hvor man får tak i "norske" oppbevaringssystemer som egner seg til alt utstyret vi har og samler på.

Nå i første omgang tar jeg opp dette med papiroppbevaring
og
håper at du vil fortelle hvordan du sorterer, oppbevarer og holder oversikt over papirene dine.
Hvor har du kjøpt det du har hen?


Legg gjerne med link til bilder, hvis du fex har skrevet et innlegg om dette på bloggen din.

Klem Jeanette

2 kommentarer:

  1. Hei Jeanette
    Jeg ble noe forbauset da jeg så "mitt scrapperom" her inne på Norske Scrappere. Jeg har "verdens flotteste scrapperom"!
    Men du skulle ha spurt meg først om lov til å legge det ut - og så kunne du i det minste ha hyperlinket til min blog.
    http://oldmemoriesblog.blogspot.com/
    ALLE er velkomne innom - både for inspirasjon og glede.
    Jeg er ikke medlem av Norske Scrappere - kanskje jeg burde?
    God Advent!
    Fra Bendichte / Old Memories

    SvarSlett
  2. Mail sendt, innlegg fikset.

    Beklager.

    SvarSlett