fredag 25. mars 2011

Nye medlemmer

Det er så koselig og gøy når jeg mottar mailer med ønske om medlemsskap.
En gyllen anledning til å lese nye (for meg) flotte blogger med massevis av inspirasjon, det lages jo så utrolig mye fint der ute...

Så idag presenterer jeg våre nyeste medlemmer, med blogger vel verdt besøk;

Lene sendte denne mailen til oss;

Hei!

Jeg kom plutselig over bloggen deres, og vil gjerne bli medlem.
Etter å ha flyttet på meg har scrapping og kortlaging ligget brakk en stund, men nå er jeg i full gang igjen - og nyter det!
Bloggen min handler aller mest om papir, men har også noen små drypp av interiør og mat innimellom.
Mvh Lene
Ta en titt inn til Lenes plass for herlig inspirasjon.
Neste jente som har sendt oss en mail er Jeanett som skriver;
Hei
eg heiter Jeanett og kunne tenkt meg å blitt medlem av norske scrappere bloggen. 
Har ein blogg som heiter http://jeanettsalt.blogspot.com/
Er ikkje so lenge sidan eg begynte å prøve meg på scrapping så er litt nybegynner, men er ein utrulig kjekk hobby som bloggen min handler meir og meir om.
Er og kjekt å finne litt inspirasjon når eg er i startfasen på scrapping.
Mvh Jeanett
En flott blogg du bør besøke  ;o)
Katarina har sendt oss en hyggelig mail;
Heisann
Jeg heter Katarina, og har scrappet et års tid. På grunn av store arbeidsmengder fra mars ut November er det nå først jeg har begynt å få dreis på ting, bl.a. bloggen min
Alt av forming og håndarbeide har jeg drevet med hele mitt liv, etter 5 år med quilting møtte jeg veggen ifjor.
Nå er det papir og stash som gjelder for alle penga (penga ja, masse flott utstyr å få kjøpt du!)
Har nok ikke funnet stilen min helt enda, prøver meg fram.
Hilsen Katarina

En nydelig blogg du bør klikke deg inn til her

Neste jente er Heidi;

Hei!

jeg er 36 år, er gift og har 2 barn. Jeg startet med scrappbooking for ca 6 år siden men har hatt lange pauser.
De siste åra har det stort sett gått i kortlaging, får liksom ikke helt til LOer lenger... men det varirerer mye hvor mye jeg får tid til å lage.

Håper å få bli medlem av Norske scrappere!


Flott blogg med massevis av herlig inspirasjon.

Gunn har sendt oss disse ordene;

Jeg heter Gunn og har gjerne lyst til å bli medlem hos dere :)

Det er nå ca 2 år siden jeg ble bitt av denne basillen. Foreløpig har
jeg laget mest kort, men er nysgjerrig på det meste innen papirarbeider.
Utfordringer er også noe jeg er glad i:)

Bloggen min heter Gunn's kort


Massevis av herlig inspirasjon.

Siste jente er Gertrud;

Hei

Jeg vil gjerne dele bloggen min på siden deres.

Min blogg handler hovedsaklig om scrapping av kort, men også litt scrapping på lerret, og scrapping av andre ting.
Bloggen min er forholdsvis fersk, og jeg ønsker meg flere lesere :)

Med vennlig hilsen Gertrud


En fin blogg med massevis av inspirerende kreasjoner

.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.:.♥.

Åååh, her var det mye fint og det klør i finga etter å sette seg på hobbyrommet  ;o)

Ta gjerne med logoen vår til bloggen din ;o)

Ha en kreativ dag.

1 kommentar:

  1. so cute!
    regards,
    http://bellaideascrapology.blogspot.com/

    SvarSlett