torsdag 24. mars 2011

ett år og en måned...

Oi, som tia går...

Det har jo gått over ett år sia jeg starta denne bloggen  ;o)

Første innlegget jeg skrev kan du lese her
så moro å se tilbake...

I løpet av dette året har det blitt

194 innlegg
16862 besøk i skrivende stund
158 medlemmer
187 følgere

Jeg syns det er bra jeg  ;o)

Men en blogg som dette må jo ha en logo
og
den 29.mars 2010 hadde vi en logokonkurranse med tre bidrag;

Ann-Katrin

Jeanette


og vinnerlogoen som ble sendt inn av Gry-Heidi  ;o)

Bra innsats jenter.

Våre første medlemmer kan du lese om i dette innlegget
og vi ble kjapt mange medlemmer i løpet av første uka.

Jeg håper bloggen er til inspirasjon, slik meninga er
og at dere fortsetter å sende inn til oss alt fra kreasjoner til info og spørsmål  ;o)

Jeg vil takke for ett flott år (og en måned)
uten dere eksisterer ikke denne bloggen  !!

Nyt kvelden.

Klem fra Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar